🐎Various

CALGARY Makes a Very Bright Start to His Career

الجواد كالغاري يحقق بداية رائعة لمسيرته في أولى مشاركاته

QNA

Paris: CALGARY (Olympic Glory), the Al Shaqab Racing’s runner, got his career off to a flying start in the Prix de la Federation Regionale des Courses at Marseille-Borely.

The two-year-old gelding, trained by Frdric Rossi, was ridden by Sylvain Ruis. The winner accounted for BOBBYMURPHY (Intello) by three-quarters of a length. The latter, incidentally, carries the colours of Rennes’ professional footballer, M’Baye Niang.

Bred by his owner, Calgary is a nephew of LA CONQUERANTE (Hurricane Run), who finished third in the Qatar Prix de Royallieu (a Gr2 race at the time), Prix Cleopatre and the Prix Minerve (Gr3s). 

قنا

باريس: قدّم الجواد /كالغاري/، ملك وإنتاج الشقب ريسنغ، أفضل بداية في مسيرة أي جواد بفوزه بجائزة /فديراسيون ريجونال دي كورس/ للخيل المهجنة الأصيلة في عمر سنتين التي لم تشارك من قبل لمسافة 1800 متر، وذلك في السباق الذي أقيم على مضمار /مرسيليا/ بفرنسا.

وجاء فوز /كالغاري/ بإشراف المدرب فريدريك روسي وبقيادة الخيال سيلفان رويس، وبفارق طول إلا ربعا عن الوصيف المهر /بوبي ميرفي/ ملك مباي ديانغ لاعب كرة القدم المحترف بنادي /رين/ الفرنسي.

وينحدر الجواد /كالغاري/ من نفس عائلة الفرس /لا كونكيروت/ التي حصلت على المركز الثالث في جائزة /قطر رواياليو/، وكانت آنذاك من الفئة الثانية، وجائزة /كليوباتر/ وجائزة /مينيرف/ وكلتاهما من الفئة الثالثة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format