😎 LifeStyle🌍 World🦠Coronavirus

UK adds Qatar to its travel corridor list

المملكة المتحدة تضيف قطر إلى قائمة ممرات السفر الخاصة بها

The Peninsula

DOHA: The United Kingdom has added the State of Qatar to its list of travel corridors so that travelers coming from the country to the UK are exempted from quarantine starting on Saturday November 14, 2020 at 4am  the Embassy of Qatar in London tweeted yesterday.

Qatar has been added to the UK government’s travel corridor list following a decrease in risk from coronavirus in the country. Passengers arriving into the UK from Qatar will no longer need to self-isolate so long as they have not been in or transited through any other non-exempt countries in the 14 days preceding their arrival, the UK government website said.

البينينسولا – ترجمة WGOQatar

الدوحة: اعلنت سفارة قطر في لندن أمس عبر تويتر: أضافت المملكة المتحدة دولة قطر إلى قائمة ممرات السفر الخاصة بها بحيث يتم إعفاء المسافرين القادمين من الدولة إلى المملكة المتحدة من الحجر الصحي اعتبارًا من اليوم 14 نوفمبر 2020 الساعة 4 صباحًا.

تمت إضافة قطر إلى قائمة ممرات السفر لحكومة المملكة المتحدة بعد انخفاض خطر الإصابة بفيروس كورونا في البلاد. قال الموقع الإلكتروني للحكومة البريطانية إن الركاب الذين يصلون إلى المملكة المتحدة قادمين من قطر لن يحتاجوا بعد الآن إلى عزل أنفسهم طالما أنهم لم يكونوا في أي دول أخرى غير معفاة أو مروا عبرها خلال الـ 14 يومًا التي سبقت وصولهم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
7
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format