💰 Business

QSE: Qatari German Medical Devices Affirms No Information Affecting Increase in Trading Volume on Its Shares

بورصة قطر: القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية تؤكد عدم وجود معلومات تؤثر على ارتفاع حجم التداول على أسهمها

QNA

Doha: Qatar Stock Exchange (QSE) clarified that the “Qatari German Medical Devices Co.” affirmed that there is no undisclosed information or decisions, or substantial news affecting the increase in trading volume on its shares.

QSE said in a statement on its website that the management of Qatar Stock Exchange, based on the principle of disclosure and transparency, had addressed the Qatari German Medical Devices Co. regarding the high volume of trading on the its shares. The company stated that there was no information or decisions that were not disclosed.

QSE noted that the Qatari German Medical Devices Co. affirmed its full commitment to laws and legislations related to the principles of disclosure and transparency, and its keenness on the interests of dealers.

قنا

الدوحة: أوضحت بورصة قطر أن الشركة /القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية/ قد أفادت بعدم وجود أي معلومات أو قرارات غير مفصح عنها من قبلها أو أخبار جوهرية تؤثر على ارتفاع حجم التداول على أسهمها.

وأشارت البورصة، في بيان لها على موقعها الالكتروني، إلى أن إدارة بورصة قطر، وانطلاقا من مبدأ الافصاح والشفافية، كانت قد خاطبت الشركة /القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية/ بشأن ارتفاع حجم التداول على سهم الشركة، حيث أفادت الأخيرة بعدم وجود أي معلومات أو قرارات غير مفصح عنها من قبلها.

ولفتت البورصة إلى أن الشركة القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية أكدت على التزامها التام بالقوانين والتشريعات الخاصة بمبادئ الإفصاح، وبمبدأ الشفافية، والحرص على مصالح المتعاملين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format