🌍 World

Man Throws a Huge Amount of Money Causing Traffic Chaos

رجل يرمي كمية هائلة من المال مسبباً فوضى مرورية

Al-Sharq – WGOQatar Translations

Doha: Chinese police arrested a man after he spread a large number of banknotes from his apartment window on the 30th floor, in Chongqing, southwest China.

According to Russia Today, the Chinese police were able to arrest the man whose behavior led to traffic chaos, while he claims that this behavior came after consuming a large amount of the drug methamphetamine.

The police explained that the 29-year-old was in a state of euphoria after using drugs in his apartment on the 30th floor of the building, when he began throwing money from the window into the street, which slowed down traffic after drivers stopped their cars in the middle of the street and went to collect the banknotes.

While the police were called and the man was arrested, the police stated in a statement that he was detained on charges of drug use and is under investigation and will receive treatment.

 الشرق

الدوحة: ألقت الشرطة الصينية القبض على رجل بعد أن نثر كمية كبيرة من الأوراق النقدية من نافذة شقته في الطابق الـ30، وذلك في مدينة تشونغتشينغ، بجنوب غربي الصين. 

ووفقا لموقع روسيا اليوم فإن الشرطة الصينية استطاعت إلقاء القبض على الرجل الذي أدى تصرفه إلى فوضى في الحركة المرورية، بينما يزعم أن هذا التصرف جاء بعد تناوله كمية كبيرة من مادة الميثامفيتامين المخدرة.

وأوضحت الشرطة بأن الشاب البالغ من العمر 29 عاما كان في حالة نشوة بعد تعاطي المخدرات في شقته في الطابق 30 من المبنى، عندما بدأ في إلقاء الأموال من النافذة الى الشارع، مما أدى الى تباطئ حركة السير بعد أن أوقف السائقون سياراتهم وسط الشارع وذهبوا لالتقاط الأوراق النقدية.

فيما تم استدعاء الشرطة واعتقل الرجل، وذكرت الشرطة في بيان أنه احتجز بتهمة تعاطي المخدرات ويخضع للتحقيق وسيتلقى العلاج.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format