😎 LifeStyle🎸 Music

Music Affairs Center to Participate in Msheireb Downtown Doha Initiative

مركز شؤون الموسيقى يعلن استعداده للمشاركة ضمن مبادرة جديدة لمشيرب قلب الدوحة

QNA

Doha: The Music Affairs Center of the Ministry of Culture and Sports announced its willingness to participate in the initiative that Msheireb Downtown Doha will launch on Wednesday at the Msheireb walkway.

The audience of that event will enjoy the beautiful music of the Music Affairs Center from 4 pm to 11 pm, as part of its keenness to participate in the activation of the walkway, increase community solidarity, and establish more partnerships with all state institutions. The center also seeks to introduce fine musical works to the public to highlight the effective role of art vis-a-vis society.

The center will present a four-day program that includes many surprises for its audience, including a set of musical compositions, which contributes to the upgrading of the artistic taste of the public.

قنا

الدوحة: أعلن مركز شؤون الموسيقى التابع لوزارة الثقافة والرياضة عن استعداده للمشاركة ضمن المبادرة التي ستطلقها مشيرب قلب الدوحة ابتداء من بعد غد /الأربعاء/ في ممشى سكة وادي مشيرب تحت شعار “السكة بطابع المثلجات”.

وسيستمتع جمهور ذلك الحدث بالموسيقى العذبة التي سيقوم بتقديمها مركز شؤون الموسيقى من الساعة الرابعة عصرا وحتى الحادية عشرة مساء، في اطار حرصه على المشاركة في تفعيل الممشى ومواصلة العمل على زيادة التكاتف المجتمعي، وعقد المزيد من الشراكات مع كافة مؤسسات الدولة وكذلك التلاحم مع كافة أطياف الجمهور عبر أعمال موسيقية راقية، وذلك نابع من القناعة بالدور الحقيقي والفعال للفن إزاء المجتمع بكل فئاته كون الإبداع شريكا أساسيا لكافة القطاعات.

ويحمل برنامج الحفلات الذي سيقدمه المركز على مدار أربعة أيام متتالية العديد من المفاجآت لجمهوره حيث سيقدم حزمة من المقطوعات الموسيقية التي تؤكد الحرص على استمرار الوصول إلى قاعدة واسعة منه ، بما يساهم في الارتقاء بالذائقة الفنية ،ويساعد أيضا على إثراء المخيلة الإبداعية لديه ، ولذلك يسعى المركز دائما نحو عقد الشراكات والتعاون مع كافة الجهات من أجل التواجد بدوره الفعال والوصول لاحتياجات الساحة الفنية من الأعمال الإبداعية حسب المناسبات العامة، سواء محلية كانت أو دولية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format