⚽ QSL

QFA Announces Schedule of Matches of Amir Cup Semi-Finals

اتحاد الكرة القطري يعلن عن جدول نصف نهائي كأس سمو الأمير المفدى لكرة القدم

QNA

Doha: The Qatar Football Association (QFA) has announced on Wednesday the schedule of matches for the semi-finals of HH the Amir Cup.

Second division’s Al Markhiya will play against Al Arabi in the first semi-final on Oct. 30 and Al Duhail will play their semi-final match against Al Sadd on the following day.

Both matches will kick off at 6:00 P.M and will be held at the Abdullah bin Khalifa Stadium.

The two winner clubs from the two matches will qualify for the final match (the fourth stage), whose date, timing and stadium will be determined later. 

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري لكرة القدم عن إقامة مباراتي الدور النصف النهائي (المرحلة الثالثة) من مسابقة كأس سمو الأمير في نسختها الثامنة والأربعين للموسم الرياضي 2019-2020، على استاد عبد الله بن خليفة بنادي الدحيل الرياضي.

وسيلتقي المرخية بالعربي في نصف النهائي الأول بتاريخ 30 أكتوبر ، وسيلعب الدحيل مع السد يوم السبت الموافق 31 أكتوبر 2020، وستقام المباراتان في تمام الساعة السادسة مساءً.

ويتأهل الفائزان من المباراتين إلى المباراة النهائية (المرحلة الرابعة)،والتي سيتم تحديد تاريخها وتوقيتها والملعب الذي ستقام عليه في وقت لاحق، علماً بأنه سيتم الاحتكام إلى ركلات الترجيح مباشرة في حال انتهاء الوقت الأصلي بالتعادل في مباراتي الدور النصف النهائي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format