additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Nasser Al Attiyah Wins Andalucia Rally Title

ناصر العطية يتوج بلقب رالي الأندلس الصحراوي

QNA

Madrid: Qatars Champion Nasser Saleh Al Attiyah finished first in Toyota Hilux in the inaugural Andalucia Rally in southern Spain.

Nasser Saleh Al Attiyah and French co-driver Matthieu Baumel won the super special and the second and third stages in the rally, Andalusia Desert Rally, which was held over a period of 5 days and with the participation of 55 drivers in the car category of the most prominent world champions.

They, together led the general rally with a total time of 8.54.09 hours, 3.14 minutes ahead of Spain’s Carlos Sainz, who came in second place with a total time of 8.57.23 hours.

“This is a great victory for Matthieu, myself and all the team and a very useful event before the Dakar,” said Al Attiyah.

“It was the first time I came here to Andalucia. The scenery was magnificent. I thank David Castera and the organising team for bringing us all together. Its like a mini-Dakar!”

قنا

مدريد: توج البطل القطري ناصر العطية بلقب رالي الأندلس الصحراوي الذي أقيم على مدار خمسة أيام وبمشاركة 55 سائقا في فئة السيارات من أبرز أبطال العالم والمشاركين في رالي داكار الدولي 2021، وذلك بعدما احتل المركز الثاني في المرحلة الرابعة والختامية.

واعتلى العطية بصحبة ملاحه الفرنسي ماثيو بوميل على متن سيارة /تويوتا هايلوكس/، صدارة الترتيب العام للرالي بزمن إجمالي قدره 8.59.09 ساعات ، وبفارق 3.14 دقيقة عن الإسباني كارلوس ساينز الذي جاء في المركز الثاني بزمن إجمالي قدره 9.02.23 ساعات.

وأسفرت نتائج المرحلة الرابعة والأخيرة التي جرت اليوم لمسافة 210 كلم عن احتلال العطية المركز الثالث بزمن قدره 2.13.53 ساعة وبفارق 3.34 دقيقة عن المتصدر الإسباني كارلوس ساينز بصحبة ملاحة ومواطنه لوكاس كروز على متن سيارة “ميني جون كوبر” بزمن قدره 2.10.19 ساعة.. فيما حل في المركز الثاني لمرحلة اليوم، الهولندي برنارد تين برينك صحبة ملاحه البلجيكي توم كلسول بزمن قدره 2.13.48 ساعة.

أعرب ناصر العطية عن سعادته بالفوز بلقب رالي الأندلس الصحراوي،.. مشيرا إلى أن هذا التتويج سيكون بمثابة الدافع القوي قبل مشاركته في رالي داكار في شهر يناير المقبل.

وقال العطية في تصريح صحفي عقب التتويج: “يعتبر رالي الأندلس الصحراوي من أمتع الراليات التي شاركت فيها وقد كانت المنافسة قوية ومثيرة بين نجوم اللعبة، وقد وفقت بإحراز لقب هذا الرالي الذي يقام لأول مرة بمشاركة نجوم الراليات العالمية”.. مبينا أن هذا الرالي يعتبر أفضل استعداد للمشاركين في رالي دكار لأن تضاريس المنطقة تشابه تضاريس رالي دكار الذي سيقام في السعودية 2021.

Nasser Al Attiyah Wins Andalucia Rally Title
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button