💉 Health🦠Coronavirus

Ministry launches website link for Ehteraz queries and feedback

الوزارة تطلق رابط موقع متخصص بالاستفسارات والتقييمات المتعلقة بتطبيق احتراز

The Peninsula 

Doha: The Government Health Communication Center of Ministry of Public Health (MoPH) can be contacted for any inquiry, feedback, or questions related to Ehteraz App or the status of Ehteraz app or other health services through the website link here

The queries will be answered within 24 hours during working days, MoPH said in a statement. 

The form requires user to fill in details of the problem or feedback along with the QID and other details. There is also an option to upload a screenshot or file.

Answers to common questions related to Ehteraz App can also be found within the App itself or by calling 16000. Technical questions can be answered by calling 109.

Source: thepeninsulaqatar

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar

الدوحة: يمكن الاتصال بمركز الاتصال الصحي الحكومي التابع لوزارة الصحة العامة بشأن أي استفسار أو ملاحظات أو أسئلة تتعلق بتطبيق احتراز أو الحالة على تطبيق احتراز أو الخدمات الصحية الأخرى من خلال رابط الموقع هنا.

وقالت وزارة الصحة فى بيان لها أنه سيتم الرد على الاستفسارات في غضون 24 ساعة خلال أيام العمل .

يتطلب النموذج من المستخدم ملء تفاصيل المشكلة أو الملاحظات إلى جانب معلومات بطاقة الهوية وغيرها من التفاصيل. هناك أيضا خيار لتحميل لقطة شاشة أو ملف.

يمكن أيضاً العثور على إجابات على الأسئلة الشائعة المتعلقة بتطبيق احتراز داخل التطبيق نفسه أو عن طريق الاتصال بالرقم 16000. يمكن الإجابة على الأسئلة الفنية عن طريق الاتصال بالرقم 109. . 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format