⚽ QSL

Al Duhail Part Ways with Regragui

نادي الدحيل ينهي عقد مدربه المغربي الركراكي

QNA

Doha: Al Duhail reached an agreement with the Moroccan coach Walid Regragui to terminate the contract with him by mutual consent.

The club management thanked the coach for his period with the first team ,wishing him success in his upcoming positions.

The termination of the Moroccan coach’s contract came after the team’s early exit from the group stage of the AFC Champions League.

Al Duhail board is seeking to sign a new coach to replace Regragui, who in turn assumed responsibility on January after the departure of Portuguese coach Rui Faria.

قنا

الدوحة: أعلن نادي الدحيل لكرة القدم، عن إنهاء عقد المدرب المغربي وليد الركراكي بالتراضي والاكتفاء بالفترة التي قضاها مع الفريق.

وقال النادي على موقعه الرسمي “توصلت إدارة النادي إلى اتفاق مع المدرب المغربي وليد الركراكي يقضي بإنهاء التعاقد معه بالتراضي والاكتفاء بالفترة التي قضاها مع الفريق”.

وأضاف الدحيل أن إدارة النادي توجهت بالشكر للمدرب على الفترة التي تواجد فيها مع الفريق الأول، متمنية له النجاح والتوفيق في مسيرته التدريبية القادمة.

ويأتي إنهاء عقد المدرب المغربي بعد الخروج المبكر للفريق من دور المجموعات لبطولة دوري أبطال آسيا.

وتسعى إدارة الدحيل للتعاقد مع مدرب جديد خلفا للركراكي الذي كان بدوره قد تولى المسؤولية في يناير الماضي بعد رحيل المدرب البرتغالي روي فاريا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format