🌍 World

Woman causes five accidents in half an hour

امرأة تتسبب بـ ٥ حوادث في نصف ساعة

DPA – WGOQatar Translations

Dortmund: German police are investigating a series of incidents involving a woman in a very short period of time in a rural area of Germany, which left one person dead and several injured. A spokesman for the Prosecutor of the City of Munster said: The 44-year-old female driver, suspected of causing five accidents within half an hour, is still recovering in hospital and is still unable to appear for questioning.

Police have opened an investigation into the incident. The Homicide Division said in a statement: “Preliminary results indicate that the woman has been suffering from a mental illness and has been receiving treatment for several years.

د ب أ

دورتموند: تحقق الشرطة الألمانية في سلسلة من الحوادث التي تسببت فيها امرأة خلال فترة زمنية قصيرة للغاية في إحدى المناطق الريفية في ألمانيا، والتي أسفرت عن قتيل وعدة جرحى. وقال متحدث باسم المدعي العام في مدينة مونستر: إن سائقة سيارة «44 عامًا»، يُشتبه في تسببها في خمس حوادث في غضون نصف ساعة، لا تزال تتعافى في المستشفى وغير قادرة على المثول للاستجواب بعد.

وفتحت الشرطة تحقيقًا في الواقعة. وقالت شعبة جرائم القتل في بيان: إن النتائج الأولية تشير إلى أن المرأة كانت تعاني من مرض نفسي وتتلقى العلاج منذ عدة سنوات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format