📱 Technology

Apple’s services disrupted .. The reason is unknown

انقطاع في خدمات آبل .. والسبب مجهول 

Al-Sharq – WGOQatar Translations

Doha: Apple said Tuesday that some of its users are having problems accessing certain services, including: app store (App Store), music service (Apple Music) and TV service (Apple TV Plus).
It was not clear how many users and countries were affected.

The Arabic Technical News Portal quoted the service outage tracking website Downdetector.com that there were nearly 2,000 incidents in which users reported problems with Music, while more than 200 users reported problems with the iTunes service and the App Store.

The outage in the iPhone manufacturer’s services comes just days after a similar problem with photos and videos sharing service Instagram, whose users around the world have complained of the outage.

Source: al-sharq

الشرق 

الدوحة: قالت شركة آبل، اليوم الثلاثاء، إن بعض مستخدميها يواجهون مشكلات أثناء الوصول إلى خدمات معينة، ويشمل ذلك: متجر التطبيقات (آب ستور) وخدمة الموسيقى (آبل ميوزيك)، وخدمة التلفاز (آبل تي في بلس).

ولم يتضح عدد المستخدمين والبلدان التي تأثرت. 

ونقلت البوابة العربية للأخبار التقنية عن موقع الويب الخاص بتتبع انقطاع الخدمات  Downdetector.com أن هناك ما يقرب من ألفي  حادثة أبلغ فيها مستخدمون عن مشكلات مع (ميوزيك)، في حين أبلغ أكثر من 200 مستخدم عن مشكلات تتعلق بخدمة (آيتيونز) ومتجر التطبيقات.

يُذكر أن الانقطاع في خدمات الشركة الصانعة لهواتف آيفون الذكية، يأتي بعد أيام فقط من مشكلة مشابهة في خدمة مشاركة الصور ومقاطع الفيديو إنستغرام التي اشتكى مستخدموها في جميع أنحاء العالم من الانقطاع.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format