🐎Various

Serena Williams Withdraws from Italian Open

انسحاب سيرينا وليامز من بطولة إيطاليا المفتوحة

QNA – New York:

Four-time champion Serena Williams withdrew from the upcoming Italian Open citing the Achilles issue that bothered her in a loss to Victoria Azarenka in the US Open semifinals, organizers at the Foro Italico announced Saturday.

Williams took a medical timeout for a tape job on her Achilles during her three-set loss on Thursday.

“I regretfully must withdraw from the (Italian Open) due to an Achilles strain,” Williams said. “I’m so humbled by the continuous support from my fans in Rome and I look forward to making my return soon.”

The Italian Open, which was rescheduled from May due to the coronavirus pandemic, begins Monday.

نيويورك – قنا:

أعلنت الأمريكية سيرينا وليامز اليوم انسحابها من بطولة إيطاليا المفتوحة للتنس التي تنطلق بعد غد /الاثنين/ بسبب إصابة في الوتر.

وقالت سيرينا الفائزة باللقب أربع مرات في روما:”للأسف يجب علي الانسحاب من بطولة إيطاليا المفتوحة بسبب إجهاد في وتر العرقوب..أنا ممتنة للدعم المتواصل من جماهيري في روما وأتطلع لعودتي إلى هناك قريبا”.

وكانت سيرينا خسرت أمام فيكتوريا أزارينكا في قبل نهائي أمريكا المفتوحة يوم /الخميس/ الماضي وهي المواجهة التي طلبت فيها وقتا للعلاج بسبب مشكلة في وتر العرقوب في الكاحل الأيسر، لتنتهي آمالها في معادلة الرقم القياسي بحصد اللقب 24 في البطولات الأربع الكبرى.

وقال المنظمون لبطولة إيطاليا المفتوحة للتنس إن دومينيك تيم وألكسندر زفيريف اللذين سيتواجهان في نهائي فردي الرجال بأمريكا المفتوحة غدا /الأحد/ انسحبا من البطولة أيضا.

Serena Williams Withdraws from Italian Open
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format