🎬 Video🌍 World🎬Movies

[Video]: New movie trailer promises explosive farewell for Daniel Craig

فيديو: عرض ترويجي للفيلم يعد بوداع متفجر للنجم دانييل كرايغ

IANS

The trailer of No Time To Die is finally out, and it teases an action-packed goodbye to Daniel Craig as the iconic spy James Bond.

The 25th Bond adventure will see Craig revisiting his past, bringing it to the present in order to save the future. The trailer comes with a tagline: “This November, the mission that changes everything begins”.

The trailer begins with Bond jumping from a bridge during a near-death car chase, before reconnecting with characters from previous films.

Packed with stunning visuals, action scenes, and adrenaline pumping sequences, the trailer highlights that the stakes are high this time. In the clip, one also gets glimpses of the villain, Safin, played by Oscar-winning actor Rami Malek, who is concocting a plan that could kill “millions”.

Set to the iconic Bond theme tune, one also gets a glimpse of the franchise’s recurring villain Blofeld, currently played by Christoph Waltz. He sits in a cage inside a prison cell.

“James, fate draws us back together and now your enemy is my enemy,” he tells Bond.

The trailer also shows CIA Agent Paloma (Ana De Armas) and ’00’ agent Nomi (Lashana Lynch) in action. It is reported that Lynch will be given Bond’s licence to kill in the next film of the franchise.

“No Time To Die” is directed by Cary Joji Fukunaga, and also brings back Ben Whishaw as Q, Ralph Fiennes as M, Naomie Harris as Moneypenny and Jeffrey Wright as CIA agent Felix Leiter. The film is slated to release for a November release in theatres in November.

وكالة IANS

تم عرض المقطع الدعائي الخاص بفيلم “نو تايم تو داي” بعد طول انتظار، يعد الفيلم بوداع مليء بالإثارة والحماس للنجم دانييل كرايغ الذي لعب دور الجاسوس الأيقونة جيمس بوند.

مغامرة بوند رقم 25 ستشهد إعادة زيارة كرايغ لماضيه، وبذلك إلى الحاضر من أجل إنقاذ المستقبل. العرض الدعائي يأتي مع شعار: “في نوفمبر، تبدأ المهمة التي تغير كل شيء”.

يبدأ العرض التشويقي بقفز بوند من أحد الجسور خلال مطاردة سيارة كانت ستودي بحياته, قبل التواصل مجدداً مع شخصيات من الأفلام السابقة.

مليء بالمشاهد المذهلة ، مشاهد الأكشن، ومشاهد متسلسلة تضخ الأدرينالين، يسلط العرض الدعائي الضوء على أن المخاطر مرتفعة هذه المرة. في المقطع، يحصل المرء أيضاً على لمحات عن الشرير، سافين، الذي يلعب دوره الممثل رامي مالك الحائز على جائزة الأوسكار، والذي يضع خطة قد تودي بحياة “الملايين”.

وتماشياً مع النهج الرائج في سلسلة أفلام بوند الأيقونية، يحصل المشاهد على لمحة عن الشرير الذي يستمر في الظهور بين الحين والآخر ضمن السلسلة بلوفيلد، الذي يؤدي الممثل كريستوف والتز دوره. يكون قابعاً في قفص داخل زنزانة في السجن.

يقول لبوند: “جيمس، يجمعنا القدر سوياً مراراً وتكراراً والآن عدوك هو عدوي”.

يظهر العرض التشويقي تواجد عميلة “سي آي إي” بالوما (آنا دي أرماس) والعميلة ’00’ نايومي (لاشانا لينش) ضمن الفيلم. أفادت التقارير أن لينش ستحصل على رخصة القتل الخاصة ببوند في الفيلم التالي من السلسلة.

“نو تايم تو داي” من إخراج كاري جوجي فوكوناغا، ويعود ب بين ويشاو بدور “كيو”، رالف فين بدور “إم”، نايومي هاريس بدور “مونيبيني” وجيفري رايت بدور عميل “سي آي إي” “فيليكس ليتر”. من المقرر طرح الفيلم في شهر نوفمبر حيث سيصل دور السينما.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format