🥅 LEAGUES

Bayern Munich announces the return of defender Alvaro to Real Madrid

بايرن ميونخ يعلن عودة مدافعه ألفارو إلى ريال مدريد

QNA – Munich:

Bayern Munich confirmed on Thursday that defender (Right Back) Alvaro Odriozola has returned to Real Madrid following the end of his loan spell.

A right back was requested by Bayern Munich coach Hansi Flick during the mid-season break.

Odriozola was recruited but made only five appearances for the German club – three in the Bundesliga, one in the German Cup and another one in the Champions League.

On Tuesday Bayern already announced the departure of Coutinho, who returned to Barcelona. Now the club is set to make a decision regarding the future of Ivan Perisic, who was on loan from Inter Milan.

ميونخ – قنا:

أعلن نادي بايرن ميونخ الألماني لكرة القدم، عودة مدافعه الإسباني ألفارو أودريوزولا إلى نادي ريال مدريد بعد نهاية فترة إعارته للفريق.

وبات أودريوزولا أحدث اللاعبين المغادرين للبايرن، بعد أن سبقه في ذلك البرازيلي فيليبي كوتينيو الذي عاد إلى برشلونة بعد أن قضى فترة إعارته.

وكان أودريوزولا الذي يشغل مركز الظهير الأيمن، قد طلبه هانزي فليك المدير الفني لبايرن ميونخ خلال فترة الانتقالات الشتوية الماضية لكنه لم يشارك سوى في خمس مباريات فقط مع الفريق الألماني، منها ثلاث في الدوري الألماني (بوندسليجا)، ومباراة واحدة في كأس ألمانيا وأخرى في دوري أبطال أوروبا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format