😎 LifeStyle

Oxygen Park allocates an open day for women weekly

حديقة الأكسجين تخصص يوماً مفتوحاً للنساء أسبوعياً

Al-Sharq – WGOQatar Translations – Doha:

Qatar Foundation organizes a women-only event at Oxygen Park from 5 to 8 p.m. on Mondays to December 31, for walking or jogging in chilled and air-conditioned walkways, enjoying free health and fitness activities, in a wide range of outstanding sports facilities including a 1,600-metre jogging track, covered walkways, equestrian circuits, a 7,000-metre walking track and sports fields.

The event aims to encourage women in Qatari society to exercise and other health practices, reflecting QF’s commitment to building a healthy and physically active society, and inspiring citizens to make positive and long-term health changes, in line with Qatar’s National Vision 2030.

Source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

تنظم مؤسسة قطر فعالية مفتوحة للنساء فقط في حديقة الأكسجين في الفترة من 5 إلى 8 مساءً أيام الإثنين حتى 31 ديسمبر المقبل، للمشي أو الركض في الممرات المبردة والمكيفة، والاستمتاع بأنشطة الصحة واللياقة المجانية، في مجموعة واسعة من المرافق الرياضية المتميزة من بينها مضمار للجري بطول 1600 متر، وممرات مغطاة للمشي، وحلبات للفروسية، ومسار للمشي طوله 7000 متر، وملاعب رياضية.

وتهدف الفعالية إلى تشجيع النساء في المجتمع القطري على ممارسة الرياضة وغيرها من الممارسات الصحية، التي تعكس التزام مؤسسة قطر ببناء مجتمع صحي ونشيط بدنياً، وإلهام المواطنين لإجراء تغييرات إيجابية وصحية طويلة المدى، تماشياً مع رؤية قطر الوطنية 2030.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format