💰 Business👮‍♂️ Government

4800 Jobs to Be Listed on Kawader Platform Starting September 7

إدراج ٤٨٠٠ وظيفة على منصة كوادر بدءاً من ٧ سبتمبر

QNA – Doha:

The Ministry of Administrative Development, Labor and Social Affairs has listed 4,800 government and private sector jobs on the National Employment Platform (Kawader), and applying for the jobs starting from September 7.

In a statement on Monday, the Ministry affirmed its role in approving the registration of job seekers and following up their nominations with the authorities to accelerate the interview process as soon as possible, in addition to coordination to list the jobs by the authorities on Kawader platform in a permanent and continuous manner.

The Ministry advised all job seekers to use a phone number registered in their names to speed up the registration process through the National Authentication System (Tawtheeq) of the Ministry of Transportation and Communications.

The Ministry of Administrative Development, Labor and Social Affairs launched Kawader platform last Monday to provide the Qatari citizens and children born to Qatari women with direct opportunities to find jobs in the private and government sector that suits their qualifications. The platform offers provisions for the beneficiaries to upload their resumes, search for relevant jobs and communicate with potential employers.

 

الدوحة – قنا:

أعلنت وزارة التنمية الإدارية والعمل والشؤون الاجتماعية عن إدراج 4800 وظيفة للترشح في القطاعين الحكومي والخاص، وذلك عبر المنصة الوطنية للتوظيف /كوادر/ بدءاً من 7 سبتمبر المقبل.

وأكدت الوزارة في بيان، اليوم، على دورها في اعتماد تسجيل الباحثين ومتابعة ترشيحاتهم مع الجهات لإتمام عملية المقابلة بأسرع وقت بالإضافة إلى التنسيق لطرح الوظائف من قبل الجهات في منصة /كوادر/ بشكل دائم ومستمر.

ونصحت الوزارة جميع الباحثين باستخدام رقم هاتف مسجل بأسمائهم لتسريع عملية التسجيل عبر التوثيق الوطني /توثيق/ التابع لوزارة المواصلات والاتصالات.

وتتيح منصة /كوادر/ التي أطلقتها الوزارة الاثنين الماضي للباحثين عن عمل من المواطنين وأبناء القطريات من الدخول والتسجيل، وإنشاء السيرة الذاتية، والبحث عن الوظيفة بما يتناسب مع مؤهلاتهم وخبراتهم، والاطلاع على الوظائف الحديثة التي يتم إدراجها في المنصة، كما يمكن للباحثين عن عمل تحديد واختيار موعد المقابلة، ومتابعة إجراءات طلب الترشيح من المنزل دون الحاجة لمراجعة مقر الوزارة أو مجمع الخدمات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
9
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format