😎 LifeStyle

Doha Metro will provide Wi-Fi services to commuters from Sept 1

مترو الدوحة سيوفر خدمات الواي فاي للركاب اعتباراً من ١ سبتمبر

The Peninsula Online – Doha:

Doha Metro will start providing Wi-Fi services to commuters form September 1.

Doha Metro announced on their twitter handle that they will provide free Wi-Fi for 30 minutes. Additional minutes will be charged a fee. The fee for additional usage is not known yet.

“We are pleased to announce the launch of our Wi-Fi services to our customers in Doha Metro stations and trains, starting 1st of September. The service will be complimentary for 30 minutes a day. Should you choose to, a fee will be charged for additional minutes,” Doha Metro tweeted.

Doha Metro will restart their services from September 1, 2020 as part of the Phase 4 of the gradual lifting of Covid-19 restrictions in Qatar.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar:

سيبدأ مترو الدوحة في تقديم خدمات الواي فاي للركاب اعتباراً من 1 سبتمبر.

أعلن مترو الدوحة على تويتر أنه سيوفر خدمة الواي فاي المجانية لمدة 30 دقيقة. سيتم احتساب رسوم على الدقائق الإضافية. رسوم الاستخدام الإضافي غير معروفة حتى الآن.

“يسرنا أن نعلن عن إطلاق خدمات الواي فاي لعملائنا في محطات وقطارات مترو الدوحة، ابتداءً من 1 سبتمبر. وستكون الخدمة مجانية لمدة 30 دقيقة في اليوم. إذا اخترت ذلك، سيتم فرض رسوم على الدقائق الإضافية”، جاء ذلك في تغريدة لمترو الدوحة على تويتر.

ومن المقرر أن يستأنف مترو الدوحة خدماته اعتباراً من 1 سبتمبر 2020 كجزء من المرحلة الرابعة من الرفع التدريجي للقيود المفروضة بسبب كوفيد-19 في قطر.

المصدر: thepeninsulaqatar

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format