⚽ QSL

Al Khor, Al Markhiya set to battle for QSL spot

الخور  والمرخية يستعدان للمعركة من أجل الفوز بمقعد في دوري النجوم

QNA – Doha:

The Qatar Stars League announced the date and kick-off time of the play-off match for the 2019-20 season, which will pit 11th-placed team in the just-concluded QNB Stars League (Al Khor) against Second Division runners-up of this season (Al Markhiya).

The match, to determine which team will feature in next seasons top flight, will be played on Friday, 28th August, 2020, at the Al Janoub Stadium. The kick-off is at 18:30.

The match regulations stipulate that in the event of a tie, extra time of 30 minutes (15 minutes in each half) will be played. If that also ends in a draw, penalty shoot-out will decide the winners.

الدوحة – قنا:

أعلنت مؤسسة دوري نجوم قطر، عن إقامة المباراة الفاصلة ببطولة الدوري والتي ستجمع بين /نادي الخور/ صاحب المركز قبل الأخير من بطولة دوري نجوم QNB ، ضد /نادي المرخية/ صاحب المركز الثاني بدوري الدرجة الثانية، يوم /الجمعة/ المقبل، على استاد الجنوب.

وسوف يبقى مقعد في الدوري للفريق الذي ينجح في تحقيق الفوز بهذه المباراة، سواء الخور الذي سيضمن البقاء في دوري الأضواء، أو المرخية الذي سيحظى بشرف التواجد بين الكبار.

وقررت المؤسسة ووفقاً للوائح أنه في حال انتهاء الوقت الأصلي من المباراة بالتعادل يتم اللجوء إلى الوقت الإضافي مدته 30 دقيقة مقسمة على شوطين، وفي حال استمرار التعادل يتم اللجوء إلى ضربات الجزاء الترجيحية من علامة الجزاء لتحديد الفائز.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format