🥅 LEAGUES

Would Ronaldo or Messi Join Neymar at PSG?

هل سينضم رونالدو أو ميسي إلى نيمار في باريس سان جيرمان؟

Messi’s future has come under scrutiny again in the wake of Barcelona’s 8-2 thrashing by Bayern Munich in the Champions League quarter-final.

There has also been speculation Juventus could look to sell Ronaldo, who has won two Serie A titles in two seasons in Turin but been unable to fire them to European glory.

Neymar has previously been linked with a return to Spain with Barca or Real Madrid and Wagner Ribeiro admits the player had considered such a move.

“There was a time when he was sad because of his injuries,” Ribeiro told Placar.

“At that time, he was inclined to leave, to return to Barcelona or go to Real Madrid. Not today – you can see how happy he is.

“Living in the ‘City of Light’, where everyone wants to go for a stroll, enjoying French cuisine, living in a beautiful house, friends and family nearby, playing for one of the best clubs with everything a person could need or like… what reason would he have to leave PSG today?

“Neymar is happy and I think he’ll stay at PSG for at least two more years. Today, without any doubt, it’s easier for Messi to go to PSG than for Neymar to return to Barcelona.

Neymar and PSG are preparing for Monday’s (AEST) Champions League final against Bayern Munich, having beaten RB Leipzig 3-0 in their semi-final.

Image Credit: gettyimages
SOURCE: OMNISPORT

الدوحة – الشرق:

لا يستبعد فاغنر ريبيرو، وكيل أعمال نيمار دا سليفا، انضمام كريستيانو رونالدو، او ليونيل ميسي، إلى موكله في نادي باريس سان جيرمان الفرنسي، لتشكيل الفريق الأكثر إثارة في التاريخ.

وقال ريبيرو في تصريحات نقلتها صحيفة “آس” الإسبانية، تعليقا على إمكاية رحيل نيمار عن باريس سان جيرمان: “نيمار سعيد، وأعتقد أنه سيبقى في باريس سان جيرمان لمدة عامين آخرين على الأقل. اليوم، ومن دون أدنى شك، انتقال ميسي إلى باريس سان جيرمان أسهل من عودة نيمار إلى نادي برشلونة”، الذي قضى فيه البرازيلي أربعة مواسم ناجحة بين العامين 2013 و2017، قبل انضمامه إلى باريس سان جيرمان في صفقة قياسية قدرت قيمتها بنحو 222 مليون يورو.

وأصبح مستقبل ميسي في برشلونة موضع تساؤل في الأشهر الأخيرة، حيث يشعر بالإحباط من الطريقة التي يدار بها النادي، وزادت خسارة الفريق المهينة أمام بايرن ميونيخ بنتيجة 2-8 في دوري أبطال أوروبا، التكهنات بشأن مصير “البرغوث” ووجهته المقبلة في حال رحيله عن الفريق الكتالوني.

أما رونالدو، فقد ترددت مؤخرا أنباء عن رغبته في الرحيل عن يوفنتوس من أجل الانضمام لباريس سان جيرمان، كما تناقلت وسائل إعلام إيطالية أخبارا عن عزم “اليوفي” بيع النجم البرتغالي للتخلص من راتبه الضخم.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format