💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways operates 17 flights a week to Istanbul

القطرية تسير ١٧ رحلة أسبوعيا لإسطنبول

Al Sharq – WGOQatar Translations – Doha:

Qatar Airways announced the operation of 11 flights a week to 3 gates in the Philippines: Cebu, Clark and Manila, and the airline invited customers to enjoy the charm of Istanbul this summer through its historic locations, public markets and delicious dishes, noting that it currently operates 17 flights a week to Istanbul, adding that it has resumed flights to Lisbon with 4 flights per week, noting that it is currently flying 225 flights a week to 33 destinations in Europe and Qatar Airways recently announced gradually re-operating its flights to Its global network of destinations in line with increased travel demand and the easing of restrictions on access to many countries around the world.

Qatar Airways is looking to operate flights to 80 destinations globally and Qatar Airways has taken a leading position during this crisis thanks to its determined efforts to return passengers to their countries safely and peacefully, particularly when compared to other airlines that have suspended operations.

Qatar Airways continues to operate flights to a diverse network of destinations around the world, prompting passengers to trust and rely on the carrier. Qatar Airways has been able to stay up to date with the latest international procedures applied at airports, with the latest safety, cleaning and sterilization measures applied both on its flights and at its headquarters at Hamad International Airport, which recently won the Best Airport in the Middle East for the sixth year in a row.

Qatar Airways recently announced an update of its trade policy to give passengers more flexibility and options when planning their flights. Travellers will be able to change their travel date for unlimited number of times and will be able to change their destination as long as it is less than 5,000 miles from the original destination, with no additional charges or difference in price.

Source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

أعلنت الخطوط الجوية القطرية تشغيل 11 رحلة اسبوعيا الى 3 بوابات في الفلبين وهي سيبو وكلارك ومانيلا ودعت الناقلة عملاءها الى الاستمتاع بسحر اسطنبول هذا الصيف من خلال مواقعها التاريخية واسواقها العامرة واطباقها الشهية مشيرة الى انها تسير حاليا 17 رحلة اسبوعيا الى اسطنبول مضيفة انها استأنفت رحلاتها الى لشبونة بواقع 4 رحلات اسبوعيا منوهة في هذا السياق الي انها تسير حاليا 225 رحلة اسبوعيا الى 33 وجهة في اوروبا وأعلنت الخطوط الجوية القطرية مؤخراً البدء بإعادة تشغيل رحلاتها إلى شبكة وجهاتها العالمية على نحو تدريجي بما يتماشى مع تزايد الطلب على السفر وتخفيف القيود المفروضة على دخول العديد من الدول حول العالم.

وتتطلع الخطوط القطرية إلى تشغيل رحلاتها إلى 80 وجهة عالمياً وتبوأت الخطوط الجوية القطرية موقعاً ريادياً خلال هذه الأزمة بفضل جهودها الحثيثة للعودة بالمسافرين إلى بلدانهم بأمان وسلام، لا سيما عند المقارنة بشركات الطيران الأخرى التي علّقت تشغيل عملياتها.

وتواصل الخطوط القطرية تشغيل رحلاتها إلى شبكة متنوعة من الوجهات حول العالم، الأمر الذي دفع المسافرين إلى الثقة بالناقلة والاعتماد عليها. وتمكنت الخطوط الجوية القطرية من البقاء على اطلاع بآخر الإجراءات الدولية المطبقة في المطارات، مع تطبيق أحدث تدابير الأمان والسلامة والتنظيف والتعقيم سواءً على متن رحلاتها أو في مقر عملياتها مطار حمد الدولي الذي حاز مؤخراً على جائزة أفضل مطار في الشرق الأوسط للعام السادس على التوالي.

وأعلنت الخطوط الجوية القطرية مؤخراً عن تحديث سياستها التجارية من أجل منح المسافرين المزيد من المرونة والخيارات عند التخطيط لرحلاتهم. وسوف يحظى المسافرون بإمكانية تغيير تاريخ سفرهم لعدد غير محدود من المرات، كما سيتمكنون من تغيير وجهة السفر طالما أنها تبعد مسافة أقل من 5 الاف ميل من الوجهة الأصلية، وذلك بدون رسوم إضافية أو فروقات في أسعار.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format