💰 Business😎 LifeStyle💎 luxury

75% bonus points for Qatar Airways Privilege Club members

٧٥٪ نقاط إضافية لأعضاء نادي امتياز القطرية

Tribune News Network – Doha:

Qatar Airways’ loyalty programme, Privilege Club, has announced an exclusive flash offer,  enabling members to earn 75 per cent more Qmiles if they buy, gift, or transfer them.

This exclusive offer ends at 23:59 (GMT+3 ) on 14 August, celebrates Qatar Airways’ Privilege Club’s new, multi-year partnership with Points – a loyalty solutions platform and a global leader in powering the loyalty market. From 15 August to 1 September, members can also enjoy up 60 per cent more when they buy, gift, or transfer Qmiles.

The partnership will see Qatar Airways Privilege Club use Points’ platform to deliver its buy, gift, and transfer services in an easier, more convenient method. This rich offer follows several new enhancements that Qatar Airways Privilege Club has introduced for its members in the recent months, including the newly enhanced Qmiles policy for Qmiles that last longer, removal of award seat fees and generous tier extensions offered in light of the impact of the COVID-19 pandemic on travel plans.

Qatar Airways Chief Commercial Officer, Mr. Simon Talling-Smith, said: “At Qatar Airways, we are leading the industry with the products and services we offer to our passengers. Our Privilege Club members are our most valued customers, so our priority is not only to ensure that they can rely on us to fly them safely and comfortably, but also to offer generous rewards that are relevant to them.

“As we rebuild our network to over 80 destinations and the world starts to open up again, we hope that our members will enjoy our flash offer – available over the next two days – to earn 75 per cent more Qmiles when they buy, gift or transfer. With newly resumed destinations, including the Maldives, Zanzibar, and Lisbon, it is the perfect time for our members to take advantage of their Qmiles for a well-deserved holiday.”

Members who take advantage of the first flash offer for 75 per cent more Qmiles will be able to earn 24,000 more Qmiles when they buy, gift or transfer 32,000 Qmiles— good for a return Economy class ticket to Istanbul or a one way Business class ticket to the Maldives.

Privilege Club has recently redefined its Qmiles policy to further honour members’ loyalty with Qmiles that are valid for further 36 months when a member earns or spends Qmiles. This enhancement is among the initial steps in Privilege Club’s journey of change in exceeding expectations from the airline passengers can always rely on.

Qatar Airways continues to work closely with governments around the world to resume commercial flights in line with entry restrictions. Qatar Airways now serves over 80 destinations worldwide, and plans to resume more flights over the summer.

Privilege Club offers four membership tiers – Burgundy, Silver, Gold and Platinum – each with their own exclusive benefits for members to enjoy. Qmiles are earned when members travel on Qatar Airways, oneworld® airlines, other airline partners or use the services of any of the airline’s 60+ global partners. Qmiles are awarded based on the booking class purchased, and can be redeemed for a range of exciting benefits and rewards including award flights, upgrades or extra baggage on Qatar Airways. To join, visit https://www.qatarairways.com/en/Privilege-Club/join-now.html.

Privilege Club launched in 2000 as a form of appreciation to Qatar Airways’ loyal passengers, offering them the opportunity to earn Qmiles when travelling on Qatar Airways, oneworld® airlines, or any of the airlines’ partners. Qmiles has since served as another convenient means of payment at the award-winning Qatar Duty Free outlets, located in both the departure and arrival halls of Hamad International Airport, and at Oryx Galleria in Doha.

For the safety and as a precautionary measure taken by the state of Qatar to limit the spread of COVID-19, members are encouraged to download and use the Qatar Airways mobile app for any Privilege Club related queries. The app provides members with a convenient and safe way to access their membership account on the go. For more information, members can call the dedicated Privilege Club hotline on +974 4023 0023.

A multiple award-winning airline, Qatar Airways was named ‘World’s Best Airline’ by the 2019 World Airline Awards, managed by Skytrax. It was also named ‘Best Airline in the Middle East’, ‘World’s Best Business Class’, and ‘Best Business Class Seat’, in recognition of its ground-breaking Business Class experience, Qsuite. It is the only airline to have been awarded the coveted ‘Skytrax Airline of the Year’ title, which is recognised as the pinnacle of excellence in the airline industry, five times. HIA was recently ranked “Third Best Airport in the World”, among 550 airports worldwide, by the SKYTRAX World Airport Awards 2020. 

Source: qatar-tribune

الدوحة – لوسيل:

أعلن نادي الامتياز، برنامج المسافر الدائم التابع للخطوط الجوية القطرية، عن عرض جديد سيمكّن الأعضاء من الحصول على 75% نقاطا إضافية عند شراء أو إهداء أو تحويل الكيومايلز.

ويحتفل هذا العرض الحصري الذي سيبدأ عند الساعة 23:59 بتوقيت الدوحة (+3 بتوقيت جرينيتش) في 14 أغسطس، باتفاقية الشراكة الجديدة بين نادي الامتياز وشركة «بوينتس» التي تعتبر إحدى الشركات الرائدة في مجال تقديم حلول الولاء والمكافآت للأعضاء. وخلال الفترة من 15 أغسطس حتى 1 سبتمبر، سوف يحظى الأعضاء بـ 60% نقاطا إضافية عند شراء أو إهداء أو تحويل الكيومايلز.

وستشهد هذه الاتفاقية استخدام نادي الامتياز لمنصة «بوينتس» من أجل تقديم منصّة سهلة الاستخدام لأعضاء النادي لشراء وإهداء وتحويل الكيومايلز، ويأتي الإعلان عنها بعد إطلاق النادي لحزمة من التحسينات والخدمات الجديدة في الأشهر القليلة الماضية، بما في ذلك تحديث سياسة الكيومايلز وإعفاء الأعضاء من رسوم حجز تذاكر المكافأة، وتمكينهم من تمديد صلاحية فئة عضويتهم لفترة طويلة في ظل تأثير جائحة كوفيد- 19 على خطط سفرهم.

وقال السيد سايمون تالينغ سميث، رئيس العمليات التجارية في الخطوط الجوية القطرية: «يسعدنا الاستمرار بريادة قطاع الطيران من حيث توفير أفضل الخدمات والعروض لمسافرينا. ونولي في الخطوط الجوية القطرية اهتماماً كبيراً بأعضاء نادي الامتياز الذين بإمكانهم الاعتماد علينا للتحليق بهم بأمان وسلام إلى مختلف أنحاء العالم، إضافةً إلى تقديم مكافآت مجزية لهم. ونأمل أن يستفيد الأعضاء من هذا العرض المميز، وسنعمل على إطلاق المزيد من العروض الاستثنائية في الأشهر القادمة».

وأضاف السيد سميث: «في وقت نستمر فيه بإعادة بناء شبكة وجهاتنا لتضم أكثر من 80 وجهة، وبالتزامن مع عودة الأمور إلى نصابها الطبيعي في العالم، نأمل من أعضاء نادي الامتياز أن يستفيدوا من هذا العرض في الأيام القادمة، للحصول على 75% نقاطا إضافية عند شراء أو إهداء أو تحويل الكيومايلز. ومع استئناف رحلاتنا إلى عدد من الوجهات مثل المالديف وزنجبار ولشبونة، الآن هو الوقت الأمثل للأعضاء للاستفادة من رصيدهم من الكيومايلز والاستمتاع بعطلة لا تنسى».

وسيتمكن الأعضاء الذين سيستفيدون من العرض الأول (75% نقاطا إضافية) من الحصول على 24 ألف كيومايلز إضافية عند شراء أو إهداء أو تحويل 32 ألف كيومايلز – ليصبح المجموع 56 ألف كيومايلز التي يمكن استبدالها برحلة ذهاب وعودة على الدرجة السياحية إلى إسطنبول، أو برحلة ذهاب أو عودة على درجة رجال الأعمال إلى المالديف.

وتستمر الخطوط الجوية القطرية بالعمل عن كثب مع الحكومات العالمية لإعادة تشغيل رحلاتها التجارية إلى المزيد من الوجهات العالمية بالتزامن مع تخفيف القيود المفروضة على السفر. وتسيّر الناقلة الوطنية لدولة قطر رحلاتها حالياً إلى أكثر من 80 وجهة حول العالم، مع خطط لاستئناف رحلاتها إلى المزيد من الوجهات في الصيف.

وأعلن نادي الامتياز مؤخراً تحديث سياسته الخاصة بالكيومايلز، وذلك ضمن جهود البرنامج الرامية إلى تكريم ولاء الأعضاء. وتنص السياسة الجديدة على أنه عندما يحصل أحد الأعضاء على كيومايلز أو يدفع باستخدامها، فإن رصيده سيكون صالحاً لمدة 36 شهراً. ويعدّ هذا الإعلان الجديد بمثابة خطوة أولى من ضمن سلسلة من التحديثات التي سيطلقها النادي من أجل تعزيز خدماته للأعضاء وتخطّي سقف توقعات المسافرين على متن الخطوط الجوية القطرية التي يثقون بها، وتقديم الأفضل لهم.

ويقدم نادي الامتياز أربع فئات للعضوية، هي: العنابية، والفضية، والذهبية، والبلاتينية، ولكل منها مزاياها الحصرية الخاصة للأعضاء للاستمتاع بها. يتم كسب الكيومايلز عندما يسافر الأعضاء على الخطوط الجوية القطرية أو خطوط طيران تحالف oneworld، أو شركاء الطيران الآخرين، أو عند استخدام خدمات أي من شركاء الخطوط الجوية العالمية البالغ عددهم أكثر من 60 شريكا. ويتم منح الكيومايلز بناءً على فئة الحجز التي تم شراؤها، ويمكن استبدالها بمجموعة من المزايا والمكافآت الرائعة، بما في ذلك رحلات المكافأة، أو الترقيات، أو وزن إضافي للأمتعة، وغيرها الكثير مع الخطوط الجوية القطرية.

وأطلقت الخطوط الجوية القطرية نادي الامتياز في عام 2000، لتمنح المسافرين الدائمين معها الفرصة للحصول على كيومايلز عند سفرهم على متن رحلات الخطوط الجوية القطرية وشركات الطيران الأعضاء في تحالف oneworld وجميع الشركات التي ترتبط الخطوط الجوية القطرية بها باتفاقيات شراكة. ويمكن استخدام الكيومايلز كوسيلة دفع مريحة في السوق الحرة القطرية التي تقع في قاعة المغادرين أو القادمين في مطار حمد الدولي، أو في أوريكس جاليريا في مدينة الدوحة.

المصدر: lusailnews

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format