💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways operates 28 flights a week to Turkey

القطرية تسير ٢٨ رحلة أسبوعيا لـ تركيا

Al-Sharq – WGOQatar Translations – Doha:

Qatar Airways said it is currently operating 28 flights a week to Ankara, Antalya, Bodrum and Istanbul in Turkey, adding that it is also flying daily to Seoul, South Korea, on a Boeing 777 and Qatar Airways recently announced restarting its flights to its global network of destinations gradually in line with increased travel demand and easing restrictions on the entry of many countries around the world.

Qatar Airways took a leading position during this crisis thanks to its determined efforts to return passengers to their countries safely and peacefully, particularly when compared to other airlines that have suspended operations. Qatar Airways continues to operate flights to a diverse network of destinations around the world, prompting passengers to trust and rely on the carrier.

Qatar Airways has been able to stay up to date with the latest international procedures applied at airports, with the latest safety, cleaning and sterilization measures applied both on its flights and at its headquarters at Hamad International Airport, which recently won the best airport in the Middle East for the sixth year in a row.

The airline has announced flights to more than 80 destinations around the world, providing a unique travel experience for all its customers, including Canada, Europe, Southeast Asia and the United States via the best airport in the Middle East, Hamad International Airport.

Source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

قالت الخطوط الجوية القطرية انها تسير حاليا 28 رحلة اسبوعيا الى كل من انقرة وانطاليا وبودروم واسطنبول في تركيا مضيفة انها تسير ايضا رحلة يوميا الى سيؤول في كوريا الجنوبية على متن طائرة من طراز بوينغ 777 وأعلنت الخطوط الجوية القطرية مؤخراً البدء بإعادة تشغيل رحلاتها إلى شبكة وجهاتها العالمية على نحو تدريجي بما يتماشى مع تزايد الطلب على السفر وتخفيف القيود المفروضة على دخول العديد من الدول حول العالم.

وتبوأت الخطوط الجوية القطرية موقعاً ريادياً خلال هذه الأزمة بفضل جهودها الحثيثة للعودة بالمسافرين إلى بلدانهم بأمان وسلام، لا سيما عند المقارنة بشركات الطيران الأخرى التي علّقت تشغيل عملياتها. وتواصل الخطوط القطرية تشغيل رحلاتها إلى شبكة متنوعة من الوجهات حول العالم، الأمر الذي دفع المسافرين إلى الثقة بالناقلة والاعتماد عليها.

وتمكنت الخطوط الجوية القطرية من البقاء على اطلاع بآخر الإجراءات الدولية المطبقة في المطارات، مع تطبيق أحدث تدابير الأمان والسلامة والتنظيف والتعقيم سواء على متن رحلاتها أو في مقر عملياتها مطار حمد الدولي الذي حاز مؤخراً جائزة أفضل مطار في الشرق الأوسط للعام السادس على التوالي.

وكانت الناقلة قد اعلنت تسيير رحلاتها الى اكثر من 80 وجهة حول العالم موفرة بذلك تجربة سفر متميزة لكافة عملائها وتشمل هذه الوجهات كندا واوروبا وجنوب شرق اسيا والولايات المتحدة الامريكية عبر افضل مطار في الشرق الاوسط وهو مطار حمد الدولي.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format