🚦Traffic

A freak accident in Doha .. A cruiser crashes into a car on public street!

حادث غريب في الدوحة .. طراد يصطدم بسيارة في الشارع العام! 

Al-Sharq – WGOQatar – Doha:

In a bizarre traffic accident on the streets of Doha, a large cruiser appeared to cut off a road after it slipped away from a vehicle that was towing it on to the road, causing a traffic accident and confusing a number of motorists who were crossing the road.

The video, circulated by social media pioneers in Qatar documenting the incident, shows that the cruiser collided with a car and caused extensive damage to the glass and the sides of the vehicle.

So far, no information has been received to confirm or deny human injuries, while the published video documents only material damage.

In many situations, the Ministry of Interior stressed the need to tie the cruisers well and not to drive the vehicle that tow them quickly while riding the road, where the ministry warned that it could threaten the lives of roadgoers and cause significant losses.

Source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

في حادثة مرورية غريبة شهدتها شوارع الدوحة، ظهر طراد كبير يقطع أحد الطرقات بعد أن فلت من مركبة كانت تسحبه على الطريق، الأمر الذي أدى إلى وقوع حادث مروري وإرباك عدد من قائدي السيارات التي كانت تعبر الطريق.

ويتضح من الفيديو الذي تداوله رواد مواقع التواصل الاجتماعي في قطر والذي يوثق الحادثة بأن الطراد قد اصطدم بسيارة  وألحق بها أضرارا كبيرة في الزجاج وعلى جوانب المركبة..

ولم ترد إلى الآن أي معلومات تؤكد أو تنفي وقوع أضرار بشرية، بينما يوثق الفيديو المنشور وقوع أضرار مادية فقط.

وأكدت وزارة الداخلية في كثير من المواقف على ضرورة ربط الطرادات بشكل جيد وعدم قيادة المركبة التي تحسبها بشكل سريع أثناء ركوب الطريق، حيث نبهت الوزارة بأن الأمر قد يهدد حيات مرتادي الطرق ويتسبب بخسائر كبيرة.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
101
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format