💰 Business

QIB launches summer offer

المصرف يطلق عرض الصيف

The Peninsula – Doha:

Qatar Islamic Bank (QIB) has announced a seasonal offer to reward its customers on summer and back to school purchases performed through the bank’s different type of cards. QIB cardholders will have the opportunity to earn up to 10,000 additional Absher Rewards and Qmiles Points on their local and international spends. The campaign will run until 31st of August 2020.

Customers will get additional reward points or bonus Qmiles for each individual transaction above QR1,000. Depending on the value of the transaction they will earn 20 percent, 50 percent or 100 percent additional reward points. 

The maximum amount of additional reward points is limited to 10,000 points per card” Absher Rewards points can be redeemed for a variety of purchase options, including shopping from all Al Meera supermarkets and hypermarkets, paying for Kahramaa, Vodafone and Ooredoo bills, booking flight tickets from over 900 airlines, booking hotel rooms from over 450,000 hospitality properties and renting cars from more than 150,000 car rental offices in 150 cities around the world and online shopping. Earned Qmiles can be redeemed for Qatar Airways flight tickets, upgrades, and purchases made at Qatar Duty Free.

As part of the campaign, top 1,000 customers’ cardholders will get a free subscription to QIB-MyBook App, offering exclusive ‘Buy 1 get 1 Free’ options from over 1,500 stores in Qatar including restaurants, coffee shops, health and fitness centers, hotels, and other retailers.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – الراية:

أعلن مصرف قطر الإسلامي (المصرف) عن عرض الصيف لمكافأة عملائه عند القيام بعمليات الدفع باستخدام مختلف بطاقات المصرف خلال هذا الفصل وموسم العودة إلى المدارس. وسيحصل عملاء المصرف على فرصة لربح ما يصل إلى 10,000 نقطة إضافية من نقاط برنامج المكافآت «أبشر»، ونقاط كيومايلز إضافية عند عمليات الشراء المحلية والدولية. ويستمر هذا العرض حتى 31 أغسطس الحالي. وسيحصل عملاء المصرف على نقاط إضافية من برنامج المكافآت «أبشر» ونقاط كيومايلز إضافية عند كل عملية شراء بقيمة 1,000 ريال قطري أو أكثر. وحسب قيمة كل عملية، سيحصل العملاء على نسب 20%، 50%، أو 100% إضافية من نقاط المكافآت. كما يصل الحد الأقصى للنقاط الإضافية التي يمكن للعميل أن يحصل عليها إلى 10,000 نقطة.

ويمكن للعملاء استبدال نقاط برنامج «أبشر» واستخدامها في عمليات شراء متنوعة، منها التسوق في كافة متاجر الميرة، ودفع فواتير كهرماء، وأوريدو، وفودافون، فضلاً عن شراء تذاكر السفر من أكثر من 900 شركة طيران، أو الحجز في أكثر من 450,000 فندق ، أو استئجار سيارة من أكثر من 150,000 مكتب تأجير سيارات في 150 مدينة حول العالم. كما يمكن استبدال نقاط كيومايلز المكتسبة لشراء تذاكر طيران من الخطوط الجوية القطرية، أو ترقية التذاكر، أو خلال عمليات الشراء من السوق الحرة القطرية.

وخلال فترة العرض، سيحصل 1,000 عميل الأكثر استخداماً للبطاقة على اشتراك مجاني في تطبيق QIB-MyBook من المصرف، والذي يوفر خيارات حصرية من عروض «اشتر واحد واحصل على الثاني مجاناً» من أكثر من 1,500 متجر في قطر، تشمل المطاعم، والمقاهي، والمراكز الصحية ومراكز اللياقة البدنية، فضلاً عن الفنادق وعدد من محلات البيع بالتجزئة.

وقال السيد د. أناند، المدير العام لمجموعة الخدمات المصرفية للأفراد في المصرف: يسرنا أن نعلن عن العرض الجديد، وأن نستمر في مكافأة عملائنا على ولائهم من خلال مبادرات حصرية تدعمهم في حياتهم اليومية. فمع عودة مختلف الأنشطة التجارية إلى طبيعتها، نغتنم هذه المناسبة لمكافأة عملائنا الذين سيستخدمون البطاقات الائتمانية وبطاقات الخصم للاستمتاع مع عائلاتهم خلال عطلة الصيف وللاستعداد لموسم العودة إلى المدارس.

المصدر: raya

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format