⚽ QSL

Al Duhail’s Msakni out for a month due to injury

الإصابة تبعد المساكني شهرًا عن الدحيل

QNA – Doha:

The medical examinations that Al Duhail’s Youssef Msakni underwent showed that he suffered a rupture in the ankle ligaments, due to which he will be absent for one month.

The player had been injured in the final training for the team’s match against Al Sadd, which made him outside the options of the coaching staff.

Al Duhail resumed training in its auxiliary stadium and begin preparations for the upcoming match against Al Khor next Friday evening.

Al Duhail’s coaching staff divided the players into two groups, the first group includes the main list that played the match against Al Sadd and performed their training in the gym, while the second group which included the alternatives who did not participate in the match, they performed training on the auxiliary stadium.

الدوحة – الراية:

أكدت الفحوصات الطبية التي خضع لها يوسف المساكني لاعب الفريق الأول لكرة القدم بنادي الدحيل إصابة اللاعب بتمزق سيبعده عن الملاعب مدة لا تقل عن الشهر، وبالتالي فقد انتهى موسم المساكني رسميًّا مع الدحيل.وكان المساكني قد تعرض لإصابة في التدريب الأخير قبل لقاء السد في الجولة العشرين وخرج اللاعب من قائمة المباراة علي إثر هذه الإصابة وأثّر غيابه على الفريق حيث خسر من السد بهدف دون رد، ورغم الخسارة احتفظ الدحيل بصدارة ترتيب الدوري بفارق نقطة عن الريان أقرب منافسيه، هذا وفي ضوء نتيجة التقرير الطبي سيتحدد موقف المساكني في المشاركة من عدمها في لقاء الخور الجمعة القادمة في الجولة 21.ومن جهة أخرى فتح الفريق ملف مباراة الخور بعدما أغلق صفحة الخسارة من السد وأدى الفريق تدريبًا استشفائيًّا بالأمس على أن يحصل على راحة سلبية من التدريبات اليوم ويعاود غدًا مواصلة التحضيرات لمواجهة الخور.

المصدر: raya

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format