💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways’ Privilege Club extends Qmiles policy

نادي الامتياز للخطوط الجوية القطرية يمدد سياسة الكيومايلز

The Peninsula – Doha:

Qatar Airways’ loyalty programme, Privilege Club, has announced a change to its Qmiles policy in efforts to enhance the programme to further honour members loyalty. When a member earns or spends Qmiles, their balance is valid for 36 months.

Members can now earn or spend their Qmiles for as long as they stay active with the programme. This enhancement is among the initial steps in Privilege Club’s journey of change in exceeding expectations from the airline passengers can always rely on.

Qatar Airways Group Chief Executive, H E Akbar Al Baker said: “At Qatar Airways, we are dedicated to provide our promised five-star service to our passengers and our Privilege Club plays an important role in this. We want to reward our most loyal customers with generosity and flexibility. As such, we have embarked on a journey of change within Privilege Club that puts our members and their needs at the forefront.”

“Privilege Club has recently undergone multiple changes and our enhanced Qmiles policy is the first major step towards perfecting our loyalty programme with many more exciting new initiatives planned in the coming months. It is a true delight to see our loyal members enjoy our programme and I am very excited for what is to come.” 

Privilege Club launched in year 2000 as a form of appreciation to Qatar Airways’ loyal passengers, offering them the opportunity to earn Qmiles when travelling on Qatar Airways, oneworld® airlines, or any of the airlines’ partners. It has since served as another convenient means of payment at the award-winning Qatar Duty Free (QDF) outlets, Oryx Galleria in Doha and now at Al Maha meet and assist services at Hamad International Airport (HIA).

Privilege Club offers four membership tiers – Burgundy, Silver, Gold and Platinum – each with their own exclusive benefits for members to enjoy. 

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – الشرق:

أعلن نادي الامتياز التابع للخطوط الجوية القطرية تحديث سياسته الخاصة بالكيومايلز، وذلك ضمن جهود البرنامج الرامية إلى تكريم ولاء الأعضاء، وتنص السياسة الجديدة على أنه عندما يحصل أحد الأعضاء على كيومايلز أو يدفع باستخدامها؛ فإن رصيده سيكون صالحاً لمدة 36 شهراً ويستطيع الأعضاء الآن الحصول على كيومايلز أو الدفع باستخدامها طالما أنهم ما يزالون أعضاءً نشطين في نادي الامتياز، ويعدّ هذا الإعلان الجديد بمثابة خطوة أولى من ضمن سلسلة من التحديثات التي سيطلقها النادي من أجل تعزيز خدماته للأعضاء وتخطّي سقف توقعات المسافرين على متن الخطوط الجوية القطرية التي يثقون بها، وتقديم الأفضل لهم.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “نتعهد دائماً في الخطوط الجوية القطرية بتقديم خدماتنا من فئة الخمس نجوم للمسافرين، ويساهم نادي الامتياز التابع للخطوط الجوية القطرية بدور مهم لتحقيق هذا الأمر. ونحرص دائماً على مكافأة مسافرينا الأوفياء عن طريق تقديم مرونة أكبر لهم، لذا فقد شرعنا في رحلة لتطوير نادي الامتياز لتلبية احتياجات وتطلعات المسافرين كافة”، وتابع سعادة السيد أكبر الباكر قائلاً:” لقد خضع نادي الامتياز مؤخراً إلى عدة تغييرات، كما أن سياسة الكيومايلز المحسّنة ستكون بمثابة الخطوة الرئيسية الأولى لتعزيز برنامج الولاء الخاص بنا، وذلك من خلال مبادرات جديدة مميزة سننفذها في الأشهر القادمة. ونحن في غاية السعادة لرؤية أعضائنا الأوفياء يستمتعون بمزايا برنامجنا، ونتطلّع إلى تقديم المزيد لهم قريباً”.

وأطلقت الخطوط الجوية القطرية نادي الامتياز في عام 2000، لتمنح المسافرين الدائمين معها الفرصة للحصول على كيومايلز عند سفرهم على متن رحلات الخطوط الجوية القطرية وشركات الطيران الأعضاء في تحالف ون ورلد وجميع الشركات التي ترتبط الخطوط الجوية القطرية بها باتفاقيات شراكة، ويمكن استخدام الكيومايلز كوسيلة دفع مريحة في السوق الحرة القطرية التي تقع في قاعة المغادرين أو القادمين في مطار حمد الدولي، أو في أوريكس جاليريا في مدينة الدوحة، والآن لحجز خدمات المها للاستقبال والترحيب في مطار حمد الدولي، ويقدم نادي الامتيازات أربع فئات للعضوية، هي: العنابية، والفضية، والذهبية، والبلاتينية، ولكل منها مزاياها الحصرية الخاصة للأعضاء للاستمتاع بها. ويتم كسب الكيومايلز عندما يسافر الأعضاء على الخطوط الجوية القطرية أو خطوط طيران تحالف ون ورلد، أو شركاء الطيران الأخرى، أو عند استخدام خدمات أي من شركاء الخطوط الجوية العالمية البالغ عددهم أكثر من 60 شريكا.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format