🇶🇦 DOHA

Indian Embassy announces 14 more flights from Qatar

السفارة الهندية تعلن عن ١٤ رحلة أخرى من قطر

The Peninsula Online – Doha:

Under phase 5 of Vande Bharat Mission, online bookings are available from August 1 for Air India Express flights to various destinations in India from Qatar, tweeted the Indian Embassy. 

Flights are scheduled for Bombay in Maharashtra; Kozhikode, Kannur, Kochi and Thiruvananthapuram in Kerala; Chennai and Thiruchirapalli in Tamil Nadu; Delhi through Jaipur and Amritsar; and another Bombay flight through Hyderabad. 

The embassy also tweeted the availability of tickets in August under Phase 4 of the mission to various destinations including Hyderabad, Bengaluru, Chennai, Delhi, Bombay, Gaya and Ahmedabad. 

The embassy has already repatriated over 25,000 adults and 454 infants through 139 flights from Doha as of July 29, 2020.

Source: thepeninsulaqatar

ذا بينينسولا أونلاين – WGOQatar – الدوحة: 

الدوحة: في إطار المرحلة الخامسة من بعثة فاندي بهارات، تتوفر الحجوزات عبر الإنترنت اعتباراً من 1 أغسطس لرحلات الخطوط الجوية الهندية السريعة إلى وجهات مختلفة في الهند من قطر، وفقاً لما غردت به السفارة الهندية.

ومن المقرر أن تصل رحلاتها إلى بومباي في ماهاراشترا؛ كوزيكود، كانور، كوتشي وثيوفانانثابورام في كيرالا؛ تشيناي وثيروشيرابالي في تاميل نادو؛ دلهي من خلال جايبور و أمريتسار; ورحلة أخرى إلى بومباي عبر حيدر أباد.

كما غردت السفارة على تويتر عن توافر التذاكر في أغسطس في إطار المرحلة الرابعة من البعثة إلى وجهات مختلفة بما في ذلك حيدر أباد وبنغالورو وتشيناي ودلهي وبومباي وجايا وأحمد أباد.

وقد أعادت السفارة بالفعل أكثر من 25,000 شخص بالغ و454 رضيعاً من خلال 139 رحلة جوية من الدوحة حتى 29 يوليو 2020.

المصدر: thepeninsulaqatar

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close