⚽ QSL🦠Coronavirus

Xavi recovers from coronavirus

تشافي يتعافى من فيروس كورونا

Gulf Times – Doha:

Al Sadd’s training session yesterday witnessed the return of head coach Xavi Hernandez, after his recovery from Covid-19, which he had contracted around 14 days ago. Al Sadd are preparing for the upcoming QNB Stars League Round 19 clash against Al Ahli on Monday at Al Janoub Stadium. Also, Al Sadd’s new player Rodrigo Tabata was warmly welcomed for his first training session, after signing a one-season deal with the club.

Source: gulf-times

الدوحة – الشرق:

أعلن المدير الفني لنادي السد تشافي هيرنانديز على حسابه الرسمي على موقع انستجرام عن تعافيه وتحسن حالته الصحية بعد إصابته بفيروس كورونا وكشف عن عودته لتدريبات الزعيم استعدادا للمباراة المقبلة التي سيخوضها الفريق الأول ضمن منافسات الجولة التاسعة عشرة من دوري نجوم قطر.

حيث قاد تشافي تدريب الفريق امس ومن المنتظر أن يتواجد في المباراة المقبلة بعد غيابه عن اللقاء الماضي أمام الخور والذي قاد خلاله المدرب المساعد ديفيد براتس الفريق، ومن جانب آخر انضم رودريجو تاباتا لتدريبات السد أمس ومن المنتظر أن يشارك في التدريبات الجماعية خلال الأيام المقبلة وذلك بعد أن تعاقد معه السد لمدة موسم واحد.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close