🏪Shopping

Carrefour Qatar launches self-checkout counters

كارفور قطر تطلق خدمة الدفع الذاتي

The Peninsula – Doha:

Carrefour Qatar has launched its self-checkout counters at its hypermarkets in City Center, Villaggio, and Landmark to speed up the shopping experience for customers. Available to those with small baskets of up to 10 items, customers can now personally scan their products and complete their cashless transaction with a credit or debit card.

Up to six self-checkout counters are now available at each of the three locations, considerably reducing queue lengths and customer waiting times.

Laurent Hausknecht, Country Manager of Carrefour Qatar, said, “The new self-checkout counters are part of our ongoing commitment to creating a seamless shopping experience for our customers. As a brand that constantly seeks to deliver unbeatable value, we take great pride in respecting and meeting the aspirations of each one of our customers.

We hope to provide personalised but equally satisfying experiences for all our customers, and are confident our new self-checkout counters will increase the speed and improve the quality of both the retail experience and customer journey we offer.”

The self-checkout counter follows the introduction of offerings such as the Valet Trolley home delivery service, which enables customers to purchase groceries from the store and have them delivered straight to their doorsteps on the same day.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – العرب:

أطلقت كارفور قطر صناديق الدفع الذاتي في متاجرها في “سيتي سنتر” و”فيلاجيو” و”لاندمارك”، لتسريع عملية التسوّق للعملاء، حيث أصبح بإمكانهم مسح منتجاتهم بأنفسهم، وإكمال عملية الدفع غير النقدية باستخدام مختلف البطاقات المصرفية.

ويتوفر في كل من متاجر الهايبرماركت الثلاثة ما يصل الى ستة صناديق دفع ذاتي، ما يقلل من فترة الانتظار عند صناديق الدفع. وتتوفر هذه الخدمة للعملاء الذين يحملون ما يصل إلى 10 منتجات. 

يؤكد إطلاق الخدمة الجديدة على التزام كارفور بمنح العملاء تجربة تسوق مريحة وممتعة، من خلال جعلها أكثر كفاءة في مختلف مراحل زيارتهم لمتاجرها. كما تُبرز هذه الخدمة سعي كارفور الدائم لتأمين المزيد من الخيارات عند التسوق، من خلال توفير بدائل لكيفية دفع العملاء لثمن مشترياتهم عند الخروج.

وقال لورنت هاوسكنشت، مدير كارفور قطر: “يشكل إطلاق صناديق الدفع الذاتي جزءاً من التزامنا المستمر بتوفير تجربة تسوق سلسة ومريحة لعملائنا، حيث نسعى دوماً في كارفور لتقديم قيمة لا تضاهى، ونفتخر بقدرتنا على تحويل مطالب عملائنا إلى حقيقة، بمرونة وسرعة استجابة عالية، فنحن ندرك تماماً أن كل متسوّق له حاجات ومتطلبات فريدة، لذا نعمل على توفير تجارب تسوق ملائمة للجميع، ونتوقع أن تساعد صناديق الدفع الذاتي الجديدة في زيادة سرعة رحلة التسوق وتحسين تجربة العملاء، والارتقاء بمستوى الخدمات التي نقدمها”.

يذكر أن صناديق الدفع الذاتي الجديدة هي أحدث خدمات كارفور التي تقدمها لعملائها على مدار العام، وإضافة جديدة إلى الخدمات التي تسهل عملية التسوق، مثل خدمة “فاليه ترولي” التي تمكن العملاء من شراء احتياجاتهم من متاجر كارفور، ليتم توصيلها إلى منازلهم في اليوم نفسه.

المصدر: alarab

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format