💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways: Change travel date and destination duty-free and unlimited

القطرية: تغيير تاريخ السفر والوجهة بلا رسوم ولعدد غير محدود

Al-Sharq – WGOQatar – Doha:

Qatar Airways has announced that its customers can now change the travel date or destination without any additional fees and for an unlimited number of times, noting that the travel until December 31, 2020.

In another tweet on its official Twitter account, the national carrier noted that the highest safety and sterilization standards on board its aircraft should be maintained, so that everyone can travel with it with certainty, whether it’s for business, tourism or family visits. Qatar Airways has announced that it has become the first international airline to resume flights to the Maldives, and the national carrier says it has continued to lead the recovery of the international aviation sector as it has made sure that the number of destinations on its global network does not fall below 30 during the crisis.

By the end of July, Qatar Airways will operate more than 450 flights a week to more than 70 international destinations and with the resumption of the national carrier flights to the Maldives and Antalya and Bodrum in Turkey, passengers travelling with Qatar Airways will be able to plan an unforgettable holiday this summer as these tourist destinations open their doors to visitors.

Source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

أعلنت الخطوط الجوية القطرية أنه بات بإمكان عملائها تغير تاريخ السفر أو الوجهة دون أي رسوم إضافية ولعدد غير محدود من المرات، مشيرة إلى أن السفر حتى 31 ديسمبر 2020 .

وأشارت الناقلة الوطنية – في تغريدة أخرى على حسابها الرسمي على موقع تويتر – إلى الحفاظ على تطبيق أعلى معايير السلامة والتعقيم على متن طائراتها، حتى يتمكن الجميع من السفر معها باطمئنان، سواء كان ذلك بغرض العمل أو السياحة أو زيارة العائلة.

وكانت الخطوط الجوية القطرية قد أعلنت أنها أصبحت أول شركة طيران دولية تستأنف رحلاتها إلى المالديف، وتقول الناقلة الوطنية إنها استمرت بقيادة مرحلة تعافي قطاع الطيران الدولي حيث حرصت على عدم انخفاض عدد الوجهات على شبكتها العالمية إلى ما دون 30 وجهة خلال هذه الأزمة. 

وقبل نهاية شهر يوليو، سوف تسيّر الناقلة القطرية أكثر من 450 رحلة أسبوعياً إلى ما يزيد عن 70 وجهة عالمية.

ومع استئناف رحلات الناقلة الوطنية إلى المالديف وإلى أنطاليا وبودروم في تركيا سوف يصبح بإمكان المسافرين مع الخطوط الجوية القطرية التخطيط لإجازة لا تنسى هذا الصيف مع افتتاح هذه الوجهات السياحية أبوابها للزوّار.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format