📱 Technology🌍 World

How to get a free subscription to Netflix for life

كيف تحصل على اشتراك مجاني في نتفليكس مدى الحياة

You heard that right! Netflix is now offering you a chance to get a life-long or “immortal” subscription to its streaming service. The company says one lucky person can win a free Netflix subscription for 83 years or 1,000 months by successfully obtaining the highest score in its new Old Guard game. That’s literally $13,000 saved if you get the free Standard Netflix plan for 1,000 months.

If you haven’t yet seen the Netflix movie starring Charlize Theron and her band of noble immortal mercenaries, then you might want to give it a watch before you start playing the new game. Why? because the original game used for the competition mirrors the events of the film. Don’t worry, it’s a pretty decent action thriller so you won’t be disappointed.

Once you’ve seen the film, you can head on over to play The Old Guard Game. You can play the game through your web browser and it’ll be available starting today at 8AM PST (11AM ET). You’ll play as Charlize Theron —the lead character of the film — and wield a Labrys (a giant, double-bladed axe) to defeat hordes of enemies. Just like the movie character, you will be immortal in the game. Dying will only slow you down so to get the highest score, you’ll have to defeat enemies as quickly as possible and without getting hit. Here’s a still from the game.

How to get a free subscription to Netflix for life

The competition will be held for three days across July 17, 18, and 19. Whoever gets the highest score in that time wins the game and the 83-year-long Netflix subscription! So what are you waiting for? Polish your PC gaming skills and get ready to take out some mortals.

Source: androidauthority

العرب- متابعات:

نشرت البوابة العربية للأخبار التقنية تقريرًا عن منح منصة نتفليكس حساب أبدي، 1000 شهر من الخدمة، للاعب الحاصل على أعلى الدرجات في لعبة الفيديو الجديدة المستندة إلى الفيلم الأصلي (The Old Guard).

وقالت البوابة إن المسابقة ستستمر من اليوم الجمعة 17 يوليو إلى الأحد 19 يوليو، وبمجرد انتهاء وقت المسابقة، سيتم منح اللاعب الذي حصل على أفضل نتيجة اشتراكًا لمدة 83 عامًا.

إذا كنت تبحث عن طريقة مثمرة لقضاء عطلة نهاية الأسبوع دون المخاطرة بمغادرة المنزل، فلدينا ما تريده، حيث بدأ أحدث فيلم أصلي من نتفليكس مرصع بالنجوم، يحمل اسم (The Old Guard)، بالبث الأسبوع الماضي، وللاحتفال بوصوله، تمنح المنصة حساب نتفليكس واحد للاعب الذي يحصل على أعلى نتيجة في اللعبة استنادًا إلى الفيلم، وستكون قابلة للتشغيل بدءًا من الساعة 8 صباحًا بتوقيت المحيط الهادئ في يوم الجمعة 17 يوليو.

بالطبع، حتى الحساب الأبدي لدى نتفليكس محدود عندما يتعلق الأمر بالعروض الترويجية، حيث إن المنصة ستمنح الحساب الفائز 1000 شهر من الخدمة، أو ما يزيد قليلاً عن 83 عامًا، ومع ذلك، قد يكون هذا كافيًا لإرشادك إلى المواسم القليلة التالية من (Stranger Things) و (Money Heist).

إذا لم تكن قد شاهدت الفيلم، فإن الحرس القديم، استنادًا إلى رواية مصورة (لجريج روكا)، يتبع مجموعة من المرتزقة الخالدين الذين يتعين عليهم القتال للحفاظ على سرية هويتهم. 

لعبت (تشارليز ثيرون) دور (أندي)  أحد أقدم الأعضاء في المجموعة، وكانت المراجعات إيجابية بشكل عام، وهذا ليس الحال دائمًا في أفلام نتفليكس الأصلية.

كما تتوقع، اللعبة الأصلية المستخدمة في المسابقة تعكس أحداث الفيلم، وهي لعبة فيديو قائمة على المتصفح، حيث سوف تلعب دور الشخصية الرئيسية في الفيلم أثناء اللعبة، وتقاتل جحافل الأعداء باستخدام (Labrys) فقط، المعروف بفأس عملاق مزدوج الشفرة، لكن كما هو الحال في الفيلم، الموت ليس النهاية، فالقتل يبطئ الحركة فقط، لذا للحصول على أعلى الدرجات، عليك هزيمة الأعداء دون التعرض للضرب، وبأسرع وقت ممكن. 

ستقام المسابقة لمدة ثلاثة أيام (7/17 و 7/18 و 7/19) على www.oldguardgame.com، وكل من يملك الرقم 1 بمجرد انتهاء وقت المسابقة، الذي يمتد لثلاثة أيام، سيأخذ حساب نتفليكس دائم.

المصدر: alarab

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
4
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close