👮‍♂️ Government

Hot daytime weather at 44 °C .. Accompanied by light fog in the sea

طقس حار نهارا بـ ٤٤ درجة مئوية .. مصحوب بضباب خفيف في البحر

QNA – WGOQatar – Doha:

The Meteorological Department predicted that the weather would be until 6 p.m. today, very hot on the coast with some clouds and be relatively hot at night. In the sea, the weather is accompanied by a light fog with some clouds at times.

Winds on the coast are mostly south-east to north-east at speeds of 6 to 16 knots. In the sea, the winds are north-east to south-east at a speed of 5 to 15 knots, later shifting to north-west, with gusts of up to 18 knots at night at times.

The horizontal visibility ranges from 4 to 8 kilometres.

The height of the waves on the coast ranges from one foot to two feet, sometimes rising to 3 feet at night. At sea between 2 and 4 feet, it sometimes rises to 5 feet at night.

The maximum expected temperature in Doha (44) °C.

الدوحة – قنا:

 توقعت إدارة الأرصاد الجوية أن يكون الطقس حتى الساعة السادسة من مساء اليوم، حارا جدا نهارا على الساحل مع بعض السحب ويكون حارا نسبيا ليلا.. وفي البحر يصاحب الطقس ضباب خفيف مع بعض السحب أحيانا.

وتكون الرياح على الساحل أغلبها جنوبية شرقية إلى شمالية شرقية بسرعة تتراوح بين 6 و16 عقدة.. وفي البحر تكون الرياح شمالية شرقية إلى جنوبية شرقية بسرعة تتراوح بين 5 و15 عقدة، تتحول إلى شمالية غربية لاحقا، مع هبات تصل إلى 18 عقدة ليلا أحيانا.

ويتراوح مدى الرؤية الأفقية بين 4 و8 كيلومترات.

ويتراوح ارتفاع الموج على الساحل بين قدم واحدة واثنتين، يرتفع إلى 3 أقدام ليلا أحيانا.. وفي البحر بين 2 و4 أقدام، يرتفع إلى 5 أقدام ليلا أحيانا.

أقصى درجة حرارة متوقعة في الدوحة (44) درجة مئوية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close