💰 Business😎 LifeStyle

Qatar Airways resumes flights to Zagreb

القطرية تستأنف رحلاتها إلى زغرب

Al Sharq – WGOQatar – Doha:

The Croatian website “24 sata” published a report in which it revealed the resumption of Qatar Airways flights to Zagreb airport starting july 17, at a rate of three flights per week, pointing out that Qatar Airways will rely for these flights on the Airbus A320, which has 12 seats on the businessmen class and 120 seats in economy class.

This is part of Qatar Airways’ plan to gradually return to its air services, reaching 65 flights from Hamad International Airport in the middle of this month, having successfully flown to several European capitals in recent days.

Source: al-sharq

الشرق – الدوحة:

نشر موقع ” 24 sata ” الكرواتي تقريرا كشف فيه عن استئناف الخطوط الجوية القطرية لرحلاتها باتجاه مطار زغرب بداية من 17 يوليو الحالي، وذلك بمعدل ثلاث رحلات أسبوعيا، مشيرا إلى أن القطرية ستعتمد في هذه الرحلات على طائرة إيرباص ” A320 ” التي تتوافر على 12 مقعدا في منصة رجال الأعمال و120 مقعدا في الدرجة السياحية.

ياتي ذلك في إطار الخطة التي تستند اليها القطرية من أجل العودة إلى تقديم خدماتها الجوية بشكل تدريجي تصل من خلاله إلى تسيير 65 رحلة من مطار حمد الدولي منتصف الشهر الجاري، بعد أن كانت قد نجحت خلال الأيام الماضية في الطيران باتجاه العديد من العواصم الأوروبية.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close