🌍 World

Video showing a giant eagle flying while holding a shark is trending on social media

فيديو لنسر عملاق يطير بسمكة قرش يجتاح مواقع التواصل الاجتماعي

Doha – Al-Sharq – WGOQatar:

Over the past two days, social media has been swept up with a video showing a giant bird and users believe it is an eagle flying with a fish in its claws that they say is a shark.

According to Russia Today, the video has been viewed more than 17 million times on social media.

The video recalled the “Sharknado” series, a classic series about sharks coming out of the ocean to attack humans on Earth.

CBC reported that the video was filmed by Ashley White of Tennessee last week, shared by tracking Sharks’ Twitter account, what appears to be a large eagle-like bird or falcon flying over Myrtle Beach, California, carrying a big fish struggling to break free from its claws.

According to a tweet from White, the video was shot from the 17th floor of the building where she was staying, and the video was also shared via Facebook.

Source: al-sharq

الدوحة – الشرق:

اجتاح مواقع التواصل الاجتماعي على مدار اليومين الماضيين مقطع فيديو يظهر طائر عملاق ويعتقد المستخدمون أنه نسر يطير حاملاً بين مخالبه سمكة قالوا إنها سمكة قرش .

وحقق الفيديو – بحسب موقع “روسيا اليوم” – أكثر من 17 مليون مرة مشاهدة على مواقع التواصل الاجتماعي .

وأعاد الفيديو إلى الأذهان سلسلة أفلام “شاركنيدو”، وهي سلسلة الأفلام الكلاسيكية عن أسماك القرش التي تخرج من المحيط لمهاجمة البشر على الأرض.

وأفادت شبكة “سي بي سي” الأمريكية أن الفيديو تم تصويره من قبل آشلي وايت من ولاية تينيسي الأسبوع الماضي، وشاركه حساب Tracking Sharks على “تويتر”، ما يبدو أنه طائر كبير يشبه النسر أو الصقر يطير فوق شاطئ ميرتل بيتش في كاليفورنيا حاملا سمكة كبيرة تكافح من أجل التحرر من مخالبه.

ووفقا لتغريدة من وايت، فإنه وقع تصوير الفيديو من الطابق السابع عشر في المبنى الذي كانت تقيم فيه، وتمت مشاركة الفيديو أيضا عبر “فيسبوك”.

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
151
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close