💰 Business

QIIB launches an offer in cooperation with Qatar Airways

الدولي الإسلامي يطلق عرضاً بالتعاون مع القطرية

The Peninsula – Doha:

Qatar International Islamic Bank (QIIB) has announced the launch of a competitive offer in partnership with Qatar Airways’ loyalty programme – Privilege Club — starting today until August 27, 2020.

Customers will benefit from a competitive annual profit rate of 2.13 percent and 10,000 bonus Qmiles by Qatar Airways for every QR100,000 worth of financing taken with the ‘Financing and Liabilities Transfer Offer.’

The announcement of offer comes at an important time as customers expressed their desire to rearrange priorities and proceed with their plans. In line with QIIB’s strategy, it is keen to provide customers with benefits to meet their aspirations and provide flexibility.

Customers will be awarded with bonus Qmiles by the national carrier of the Qatar and one of the best airlines in the world, Qatar Airways. In addition to the competitive profit and bonus Qmiles by Qatar Airways’s Privilege Club, customers will also benefit from a grace period of up to 12 months.

QIIB’s Deputy CEO, Jamal Abdullah Al Jamal, said: “At QIIB, we wanted to show appreciation to our loyal customers and reward their loyalty with this distinguished offer that will mitigate the impact of the challenges faced during the unprecedented times. We ensured this offer addresses a variety of purposes, making the offer available to both existing customers and new customers wishing to transfer their liabilities to QIIB”.

“QIIB is happy to partner with Qatar Airways on this outstanding offer as it is the second time QIIB has launched a campaign with the airline. The first campaign, launched in recognition of National Day, was a great success. We are honoured to expand our partnerships with the national carrier, a pillar in Qatar’s proud and glorious economy,” he said, Al Jamal also noted: “The new offer has been carefully designed to meet the aspirations of the largest segment of citizens and expatriates”.

Moreover, the Deputy CEO said, “QIIB is keen to provide this offer for a duration of two months from July 5 to August 27, giving the largest possible number of customers the chance to benefit. We hope that this offer will provide a qualitative response to customers’ needs and aspirations for a financing option, loaded with various competitive benefits”. Existing QIIB customers along with new customers can contact the QIIB call centre on 44840000 available around the clock. Customers can also benefit from the new offer by visiting any of the QIIB branches.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – العرب:

أعلن «الدولي الإسلامي» عن إطلاق عرض متميز بالتعاون مع الخطوط الجوية القطرية – نادي الامتياز، يشمل التمويل وتحويل الالتزامات من البنوك الأخرى إلى البنك وذلك حتى 27 أغسطس 2020 وبنسبة ربح سنوي منافسة تبدأ من 2.13 % مع مكافأة 10,000 نقطة من نقاط كيو مايلز لكل تمويل بقيمة 100,000 ريال.

يأتي الإعلان عن هذا العرض في فترة مهمة، تواكب رغبة العملاء في إعادة إطلاق أنشطتهم وترتيب أولوياتهم والمضي في مشاريع وخطط جديدة، حيث حرص البنك على أن تلاقي المزايا المقدمة ضمن العرض تطلعات العملاء نحو تمويل مرن ويغطي أوسع الغايات المحتملة، مع مكافأة قيّمة من الخطوط الجوية القطرية، الناقلة الوطنية في قطر والتي تعتبر إحدى أفضل شركات الطيران في العالم.

وإضافة إلى الربح المنافس ونقاط المكافأة من نادي الامتياز للخطوط الجوية القطرية، فإن العملاء يستفيدون من فترة سماح تصل إلى 12 شهراً للقطريين، و3 أشهر للمقيمين، حسب طلب العميل الراغب بالاستفادة من العرض المتميز الذي يوفره الدولي الإسلامي.

شمولية

وبمناسبة الإعلان عن إطلاق العرض الجديد صرح السيد جمال عبدالله الجمال نائب الرئيس التنفيذي في الدولي الإسلامي قائلاً: «لقد رأينا في الدولي الإسلامي أن نعبّر عن اهتمامنا بعملائنا ونكافئ ولاءهم بتقديم عرض متميز يخفف من وقع الظروف التي مررنا بها جميعاً خلال الفترة الماضية، حيث حرصنا على أن يكون العرض شاملاً لمختلف الأغراض، وأن يكون متاحاً للعملاء الحاليين والعملاء الذين يحولون التزاماتهم إلى الدولي الإسلامي».

وأضاف: «في الحقيقة نشعر بالسعادة لشراكتنا مع الخطوط الجوية القطرية في هذا العرض المتميز، حيث إنها المرة الثانية التي نطلق فيها حملة بالتعاون مع القطرية، فقد كانت الحملة الأولى هي مناسبة اليوم الوطني والتي لاقت صدى واهتماماً كبيرين، ويشرّفنا أن نوسع شراكاتنا مع الناقلة الوطنية التي تعتبر أحد عناوين فخر الاقتصاد القطري وتألقه عالمياً».

وزاد الجمال: «لقد تم تصميم العرض الجديد بدقة ليستجيب لتطلعات أكبر شريحة من عملائنا من المواطنين والمقيمين، وأيضاً فقد راعينا الراغبين بتحويل التزاماتهم ورواتبهم إلى الدولي الإسلامي من البنوك الأخرى، فهولاء تنطبق عليهم جميع المعايير ليستفيدوا من المزايا والمكافأة التي تم الإعلان عنها في العرض».

ولفت نائب الرئيس التنفيذي إلى «أن الدولي الإسلامي حرص على أن تكون مدة العرض طويلة نسبياً وتمتد من 5 يوليو ولغاية 27 أغسطس، بما يتيح أمام أكبر فئة ممكنة من العملاء التقدم للاستفادة من العرض الذي نأمل بأن يكون استجابة نوعية من الدولي الإسلامي لحاجات العملاء وتطلعهم لتمويل يتضمن مختلف الميزات التنافسية التي ينتظرها العملاء من بنكهم».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close