additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

PHCC calls for renewing validity of the health card

الرعاية الأولية تطالب بتجديد صلاحية البطاقة الصحية

The Peninsula – Doha:

The Primary Health Care Corporation (PHCC) has stressed the importance of checking the health card’s expiration date in order to access PHCC’s services and health centres’ services, including the e-services including Community Call Center, Telephone Service and Medication Home Delivery Service.

For the safety of all, the health card can be renewed through Hukoomi website via the link www.gov.qa. PHCC confirmed that as of July 1, 2020, the health card renewal will be considered necessary to easily receive health services without paying any additional charge due to expiration date.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة – الشرق:

أعلنت مؤسسة الرعاية الصحية الأولية ضرورة التأكد من تاريخ صلاحية البطاقة الصحية وأنها سارية المفعول للاستفادة من خدمات المؤسسة والمراكز الصحية، بما فيها الخدمات الإلكترونية التالية: مركز الاتصال المجتمعي، وخدمة الاتصال الهاتفي، وخدمة توصيل الأدوية للمنازل.

ويمكن تجديد البطاقة الصحية من خلال “موقع حكومي” عبر الرابط www.gov.qa، كما أكدت المؤسسة أنه اعتبارا من غد الأربعاء، يعتبر تجديد البطاقة الصحية ضرورياً لتلقي الخدمات الصحية بكل يسر وتجنب دفع أي رسوم إضافية ناتجة عن انتهاء صلاحية البطاقة الصحية.

وكانت مؤسسة الرعاية الصحية الأولية قد أعلنت عن استمرار تقديم خدمة توصيل الأدوية للمنازل لجميع المرضى من المواطنين والمقيمين مجانا، وذلك استجابة للوقاية من خطر العدوى لفيروس كوفيد – 19 وتشجيعهم على البقاء في المنزل، وأوضحت المؤسسة أن خدمة توصيل الأدوية للمنازل تهدف إلى الحد من زيارة المرضى للمراكز الصحية وتأكيد الحرص لدى أفراد المجتمع على البقاء في المنازل للحد من انتشار فيروس كورونا (كوفيد – 19).

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button