🥅LEAGUES

Suarez fit for Mallorca clash, Barcelona confirm

برشلونة يؤكد جاهزية سواريز لمواجهة مايوركا 

AFP – Madrid:

Lionel Messi returned to the Camp Nou on Saturday after missing two group training sessions with a slight leg injury, while Luis Suarez is set to be fit for the La Liga restart next week.

Messi trained alone indoors on Wednesday and Friday, but worked on the sidelines of a group session at Barca’s home stadium, according to Spanish press.

La Liga leaders Barcelona play their first match since mid-March at Real Mallorca next Saturday.

Suarez will be fit to play for the first time since undergoing knee surgery in January after reporting feeling no pain following training.

Messi and Suarez have scored 38 goals between them in all competitions this season.

Barcelona lead Real Madrid by two points at the top of the table with 11 matches remaining.

الاناضول

حصل الأوروغوياني لويس سواريز مهاجم نادي برشلونة على التصريح الطبي، للمشاركة ضد ريال مايوركا، ضمن منافسات الجولة الـ28 من الدوري الإسباني “ليغا”.

وأوضح النادي الكتالوني عبر موقعه الرسمي، السبت، أن سواريز سيكون قادرًا على المشاركة في المرحلة النهائية من الموسم، بعدما بدأ التدريبات بشكل طبيعي مع زملائه.

وغاب سواريز عن الملاعب لأربعة أشهر إثر خضوعه لعملية جراحية في 12 يناير الماضي، بسبب إصابة تعرض لها على مستوى الغضروف المفصلي للركبة اليمنى، في مباراة نصف نهائي كأس السوبر الإسباني ضد أتلتيكو مدريد.

وسيرحل برشلونة لمواجهة نظيره ريال مايوركا، السبت القادم، في أول جولات الدوري الإسباني بعد التوقف الذي فرضه تفشي فيروس كورونا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close