🛒 Malls

Mango World Festival launched at Lulu Hypermarkets

لولو هايبر ماركت تطلق مهرجان عالم المانجو

The Peninsula – Doha:

Lulu Mango World 2020 promotion was launched yesterday at Lulu across the country. Lulu Mango World 2020, with a specially picked collection of 12 varieties from different countries, presents a wide diversity of choices with vibrant hues of green, yellow and orange.

This edition of the Lulu Mango World, Qatar has an abundant range of mangoes sourced from across the continents.

The mango world that celebrates the king of fruits will be till June 6 at all Lulu branches in Qatar. As expected, the popular varieties like the alphonso, badami, kesar, mallika, rajapuri are all on show.

The selection sourced from India, Columbia, Pakistan, Brazil, and Peru has been well received, making it the preferred choice amongst fruits in Qatar. Imported organic mangoes are also available during this promotion. ‘’Lulu Mango world 2020 is expected to be a runaway success as always.

Every year, we try to bring in a wow factor to spice up the promo.

This year, the addition of an organic range adds a new perspective to the offerings,” Lulu management added. Mango world also offers various processed and packed mango products ranging from jams, pickles, pulps, Mango fish Curry and cakes to a widespread variety of different products.

Lulu has continuously been exerting its greatest efforts to provide and sustain the supply of global products at the best rates.

With the excellent combination of high-quality offerings and organized logistics system, Lulu remains the favorite shopping destination in Qatar when it comes to a broader selection of international products.

Source: thepeninsulaqatar

الدوحة ـ الشرق:

يقدم مهرجان عالم المانجو ٢٠٢٠ في اللولو مجموعة خاصة مختارة من ١٢ نوعا من بلدان مختلفة، مجموعة متنوعة من الخيارات بألوانها النابضة بالحياة كالأخضر والأصفر والبرتقالي.

بدأ هذا العرض يوم ٤ يونيو. هذه النسخة من عالم المانجو في قطر لديها مجموعة وفيرة من المانجو من مختلف القارات، وسيستمر عالم المانجو الذي يحتفل بملك الفواكه حتى تاريخ ٦ يونيو في جميع فروع اللولو في قطر.

كما هو متوقع، تم عرض الأصناف الشائعة حالياً مثل ألفونسو وبدامي وقيصر وماليكا وراجابوري، وتم اختيار مجموعة مختارة من الهند وكولومبيا والباكستان والبرازيل وبيرو، مما جعلها الخيار المفضل بين الفواكه في قطر، ويتوافر خلال هذا العرض أيضاً المانجو العضوي المستورد.

وأضافت إدارة اللولو: “من المتوقع أن يحقق عالم المانجو ٢٠٢٠ في اللولو نجاحاً كبيراً كما هو الحال دائماً، كل عام نحاول جلب عامل رائع لإثارة مثل هذه العروض، حيث أعطت إضافة المجموعة العضوية في هذا العام منظورا جديدا لهذا العرض”.

يقدم عالم المانجو أيضاً العديد من منتجات المانجو المجهزة والمعبأة كمنتجات المربى والمخللات واللب وكاري السمك بالمانجو وأصناف الكيك والعديد من المنتجات المختلفة.

تواصل اللولو بذل قصارى جهدها باستمرار لتوفير المنتجات العالمية بأفضل الأسعار، مع المزيج الرائع بين العروض عالية الجودة والنظام اللوجستي المنظم، لذلك تظل اللولو وجهة التسوق المفضلة في قطر عندما يتعلق الأمر بمجموعة واسعة من المنتجات

المصدر: al-sharq

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close