⚽ QSL

Qatar football matches to resume from July 24

استئناف مباريات كرة القدم في قطر ابتداءً من 24 يوليو 

QNA – Doha:

The domestic football competitions for 2019-2020 season will be completed between July 24 and August 26 2020, Qatar Football Association (QFA) announced on Sunday.

This announcement comes after the COVID-19 outbreak had earlier forced the suspension of all matches, to safeguard members of the Qatari football family, QFA said in a statement today.

QFA confirmed that the decision to play in the selected period along with accompanying preventive procedures was taken after consultation with authorities in the MOPH with the aim of maintaining the safety of all concerned personnel including players, staff, officials and referees.

الدوحة – قنا:

أعلن الاتحاد القطري لكرة القدم اليوم، عن تاريخ استكمال منافسات المسابقات المحلية للموسم الكروي (2019 /2020)، انطلاقا من 24 يوليو إلى 26 أغسطس القادمين .

وأوضح الاتحاد في بيان، أن هذا الإعلان، يأتي بعد قرار الإيقاف القسري الذي تم اتخاذه سابقا بسبب انتشار فيروس كورونا المستجد (كوفيد ـ 19) من أجل الحفاظ على سلامة جميع أفراد الأسرة الكروية القطرية.

ونوّه الاتحاد القطري للعبة، بأن اختيار هذه الفترة مع كل الاجراءات المصحوبة بها، تمّ بعد إجراء المشاورات مع المسؤولين في وزارة الصحة من أجل الحفاظ على سلامة جميع المعنيين في المباريات من لاعبين وأجهزة فنية وإدارية وحكام .

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
12
Tags
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close