additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

Thousands throng Aspire Zone to explore wide range of activities

الآلاف يحتفلون باليوم الرياضي لدولة قطر في أسباير زون

The biggest annual sport festival in Qatar saw thousands of people descend on Aspire Zone Foundation’s (AZF) unique outdoor and indoor facilities to explore and enjoy the wide range of activities offered by the beating heart of sport in Qatar and the place where Qatar’s Asian Cup players learnt to be champions.

AZF’s National Sport Day (NSD) celebrations were attended by more than 30,000 people of all ages. Qatar’s community members, families and children enjoyed 30 sporting events across Aspire’s world-class venues: outdoor Football Pitch 10, Aspire Dome and Aspire Park. Every corner of Aspire Zone was occupied with a sporting event.

Qatar’s NSD at Aspire begun with the famous Fun Run. The starting whistle was blown by Director General of Aspire Logistics, Abdullah Nasser Al Naemi in the presence of AZF’s CEO, Mohammed Khalifa Al-Suwaidi who was accompanied by of hundreds of running enthusiasts. The Fun Run covered an area of 3km around Khalifa International Stadium.

Talking to The Peninsula, Al Anoud Al Misnad, member of the NSD organizing committee, said: “This year I am glad to see the increase in number of people participating in different activities being held at Aspire Park. This indicates people are approaching towards healthy lifestyle and adopting good habits in their daily hectic life routine.”

“This year we have brought ‘Sambo’ Russian martial art, a new Russian sport which is a big hit on with the community. Different gyms and clubs are participating with us, we have placed stages for their Zumba performances with participants. We have indoor activities for ladies only and team building activities with Aspire Academy,” she added.

Following the Fun Run, Aspire Zone’s staff participated in a walk around Aspire’s lake. On the occasion of NSD, CEO of Aspire Zone Foundation, Mohammad Khalifa Al-Suwaidi said: “This year, we can clearly see the wisdom of the nation’s leaders in dedicating a national day for sport. February is now linked to sport victories after the amazing achievement of our national football team, which was of course led by Aspire academy graduates.”

Chairman of AZF’s NSD Organizing Committee, Nasser Abdullah Al Hajiri said: “ Every year, Aspire Zone invites families and friends to enjoy the sport day and try a new sporting experience. In such a way, Aspire Zone can fulfill one of its strategic objectives which goes in line with Qatar National Vision 2030.”

The Ambassador of the State of Qatar to the Russian Federation Fahad bin Mohammed Al Attiyah said: “The introduction of Sambo sport during our National Sport Day is further testament to the value of cultural exchange between Qatar and Russia. We are pleased to have seen our communities actively engage in this unique aspect of Russian sport and look forward to continued collaboration between our two nations.”

By Amna Pervaiz Rao I The Peninsula

شهدت مؤسسة أسباير زون إقبالا منقطع النظير من العائلات والسكان من مختلف الفئات والأعمار الذين توافدوا على ملاعبها وحدائقها من الصباح الباكر للاستمتاع بممارسة الرياضة والاشتراك في الفعاليات والمنافسات الرياضية التي نظمتها أسباير زون للجمهور أو الأنشطة الرياضية التي نظمتها الوزارات والأجهزة الحكومية والهيئات والمؤسسات العامة والخاصة.

واستضافت المؤسسة الآلاف من المواطنين والمقيمين احتفالا بهذه المناسبة، حيث اطلقت أسباير صافرة أكبر تظاهرة رياضية سنوية في قطر بمشاركة حشود جماهيرية كبيرة توافدت على ملاعبها الخارجية والداخلية وحديقة أسباير منذ إشراقة الصباح لاستكشاف مختلف فعاليات أسباير زون، القلب النابض بالرياضة في قطر، ومصنع أبطال كأس آسيا.. وفي هذا العام لم يعد فبراير مجرد شهر للرياضة فحسب، بل استحق بامتياز أن يلقب أيضا بشهر الانتصارات الرياضية بعد أن حققت فيه قطر أكبر إنجاز رياضي في تاريخها بفوزها بكأس آسيا لكرة القدم 2019.

وكان احتفال مؤسسة أسباير زون في هذا العام ذا طابع مميز بتشريف حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، فعاليات اليوم الرياضي للدولة، حيث زار سموه مركز تطوير مهارات كرة القدم التابع لمؤسسة أسباير زون، وخلال الزيارة شارك سموه منتسبي أكاديمية أسباير عددا من الفعاليات الرياضية المختلفة المقامة في الملعب، كما اطلع سموه على مرافق المركز وعلى الوسائل التكنولوجية المتطورة المستخدمة في تدريب وتطوير مهارات منتسبيه.

ورافق سمو الأمير المفدى، خلال الزيارة، وشارك في الفعاليات سمو الشيخ جاسم بن حمد آل ثاني الممثل الشخصي للأمير، وسعادة السيد جياني إنفانتينو رئيس الاتحاد الدولي لكرة القدم /فيفا/ وعدد من كبار المسؤولين في الاتحاد القطري لكرة القدم ومؤسسة أسباير زون.

وقد تجمع ما يزيد على 30 ألف مشارك من العائلات والأطفال والأصدقاء تحت راية الرياضة، توزعوا على ما يقرب من 30 فعالية رياضية شيقة ما بين حديقة أسباير لقبتها الشهيرة وملاعبها الخارجية، ولم يخل مكان في أسباير زون إلا وكان فيه نشاط رياضي أو فعالية عائلية بمشاركة الآباء وأبنائهم ومختلف فئات المجتمع، ليجد الجميع في أسباير زون ضالته المنشودة.

وبدأ اليوم الرياضي في المؤسسة بحضور السيد محمد خليفة السويدي الرئيس التنفيذي لمؤسسة أسباير زون، حيث أطلق السيد عبدالله ناصر النعيمي المدير العام لأسباير لوجستيكس، صافرة انطلاق سباق المرح في تمام الساعة الثامنة صباحا من المنطقة الواقعة بين فندق الشعلة واستاد خليفة الدولي بمشاركة المئات من محبي رياضة الركض من مختلف أطياف المجتمع، وامتد السباق على مسافة ثلاثة كيلو مترات حول استاد خليفة الدولي.

وبعد ذلك توجه موظفو أسباير زون، وفي مقدمتهم المهندس هلال جهام الكواري رئيس مؤسسة أسباير زون، والسيد محمد خليفة السويدي الرئيس التنفيذي للمؤسسة، وعدد كبير من قيادات منظمات أسباير زون يتصدرهم السيد عبدالله ناصر النعيمي المدير العام لأسباير لوجستيكس، والسيد علي سالم عفيفة نائب مدير أكاديمية أسباير، والدكتور عبدالعزيز جهام الكواري الرئيس التنفيذي لسبيتار بالإنابة، وعدد من كبار المسؤولين للمشاركة في فعاليات المسير لموظفي مؤسسة أسباير زون حول بحيرة أسباير والذين حرصوا مع المئات من أبناء المؤسسة على التواجد مع عائلاتهم بين صفوف المشاركين في فعاليات اليوم الرياضي إيمانا برسالتها الرامية لغرس ثقافة الرياضة في نفوس أبناء المجتمع.

وقال السيد علي سالم عفيفة مدير عام أكاديمية أسباير، في كلمة له خلال مشاركته في احتفالات مؤسسة أسباير زون باليوم الرياضي للدولة، إن اليوم الرياضي للدولة في أسباير زون هذا العام له طابع خاص لا يقارن بالأعوام السابقة “يمر علينا هذا اليوم ونحن في زهوة الاحتفال بأكبر انتصار رياضي في تاريخ كرة القدم القطرية وهو التتويج بكأس آسيا الذي شارك في صناعته أبناء أكاديمية أسباير. الجميع الآن يريد أن يتعرف على الأكاديمية ويستكشف برامجها ويقف على سر الإنجاز الذي حققه أبناؤنا. لذا، توقعنا أن نشهد إقبالا كبيرا من الجماهير المتعطشة لزيارتنا في اليوم الرياضي للمشاركة في باقة واسعة من الرياضات المختلفة التي تعكس تنوع الرياضات المتاحة في الأكاديمية على ملاعبها وصالاتها، والتي تعكس هي الأخرى التطور الفائق في منشآتنا وتجهيزاتنا، وكما ترون قبة أسباير اليوم في أوج نشاطها، ولعل من بين زائريها الصغار اليوم من سيصبح نجما رياضيا في المستقبل”.

Thousands throng Aspire Zone to explore wide range of activities

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button