additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Katara to distribute 5 tonnes of vegetables daily to needy people

كتارا توزع 5 أطنان من الخضراوات يوميا على المحتاجين

 

The Peninsula

Katara Cultural Village in cooperation with Katara Forum for Qatari Farmers and the Qatar Red Crescent Society (QRCS) launched yesterday a campaign to distribute five tonnes of vegetables per day to those in need in Qatar.

The needy people can call on 55470558 and 55449862 to benefit from the campaign.

“The campaign ‘Nuaino and Nowano’ (we support and cooperate) comes within a series of charitable and community initiatives and campaigns of Katara held in the past at many occasions, whether inside or outside Qatar,” said Katara General Manager Dr. Khalid bin Ibrahim Al Sulaiti.

He explained that under this initiative five tonnes of vegetables will be distributed on daily basis in cooperation with the Qatari Red Crescent Society, to the needy individuals and families inside Qatar. Dr. Al Sulaiti said that Katara believes that culture is a comprehensive act of everything that would provide an addition to the individual and society. 

“Through these charitable initiatives and campaigns, Katara works to spread the culture of cooperation and solidarity between the various members of society and its structures,” said Dr. Al Sulaiti.

He indicated that this campaign represents the best evidence of cooperation of various efforts towards achieving a goal to enhance social solidarity and support the state’s efforts in supporting needy people.

For her part, Mona Al Sulaiti, Executive Director of the Volunteer and Local Development Sector of QRCS, said that the Qatar Red Crescent’s volunteers will participate in distributing the assistance provided by Qatari farmers through the Katara Forum for Qatari Farmers.

She confirmed that they will reach all places in Qatar in response to the communications they receive via the numbers which was announced to avail this assistance by the needy.

 

الدوحة – قنا

شهدت الجهة الجنوبية للحي الثقافي كتارا اليوم، انطلاق حملة كتارا، “نعين ونعاون” التي تنظمها المؤسسة العامة للحي الثقافي/ كتارا/ بالتعاون مع ملتقى “كتارا” للمزارعين القطريين والهلال الأحمر القطري من أجل توزيع 5 أطنان من الخضراوات يوميا على المحتاجين في قطر.

وقال الدكتور خالد بن إبراهيم السليطي المدير العام للمؤسسة العامة للحي الثقافي “كتارا”، في تصريح صحفي، إن هذه الحملة تأتي ضمن سلسلة المبادرات والحملات الخيرية

والمجتمعية التي أطلقتها المؤسسة العامة للحي الثقافي “كتارا” سابقا في مناسبات عديدة سواء داخل قطر أو خارجها..لافتًا إلى أن هذه المبادرة تأتي بالتعاون بين حملة “كتارا”، ” نعين ونعاون” وملتقى “كتارا”للمزارعين القطريين، حيث سيتم توزيع 5 أطنان من الخضراوات بشكل يومي بالتعاون مع الهلال الأحمر القطري وذلك على المحتاجين والأسر المتعففة داخل دولة قطر.

وأضاف أن المؤسسة العامة للحي الثقافي “كتارا” تؤمن أن الثقافة هي فعل شامل لكل ما من شأنه أن يقدم الإضافة للفرد والمجتمع، ومن خلال هذه المبادرات والحملات الخيرية تعمل “كتارا” على نشر ثقافة التعاون والتضامن بين مختلف أفراد المجتمع وهياكله وتفعيل دور مختلف الجهات ذات الطابع الاجتماعي أو الثقافي أو الاقتصادي أو الخيري..مشيرًا إلى أنّ هذه الحملة تمثل خير دليل على تعاون مختلف الجهود نحو تحقيق هدف واحد وهو تعزيز التضامن الاجتماعي ومساندة جهود الدولة في دعم فئة المحتاجين.

من جانبها، قالت السيدة منى السليطي المدير التنفيذي لقطاع التطوع والتنمية المحلية في الهلال الأحمر القطري، إن متطوعي الهلال الأحمر القطري يشاركون في توزيع المساعدات التي يقدمها المزارعون القطريون من خلال ملتقى “كتارا” للمزارعين القطريين.

وأكدت أنهم يصلون إلى كل الأماكن في قطر وذلك استجابة للاتصالات التي تردهم عبر الأرقام المعلنة في طلب هذه المساعدات من قبل المحتاجين.

بدوره قال السيد أحمد الخليفي رئيس المتطوعين في الهلال الأحمر القطري، إن هذه الحملة ليست الأولى التي نتعاون فيها مع “كتارا”، معربا عن سعادته بالمشاركة في هذه المبادرة مع “كتارا” وملتقى “كتارا” للمزارعين القطريين.

وأضاف” بعد وصول الشاحنات المرسلة من المزارع القطرية إلى /كتارا/ وتنزيل الخضراوات وفرزها يتم توزيعها على حسب المناطق وفقا للاتصالات التي تردنا، وقد لمسنا تحمسا كبيرا من قبل المتطوعين رغبة منهم في تقديم الإضافة لوطننا الحبيب، منوها إلى أن هذا التعاون مشترك بين الشباب والقطاع المؤسسي”.

من جهته قال السيد حسين البوحليقة مدير الأنشطة الشبابية في النادي الأهلي الرياضي” نشارك من خلال حضور منتسبي النادي للمشاركة في هذه الجهود التطوعية”.

أما السيد علي أحمد الكعبي مالك المزرعة العالمية، المشارك من خلال ملتقى/ كتارا/ للمزارعين القطريين فأكد أن المزارعين القطريين حاضرين دوما في دعم المجتمع القطري ومساندة جهود الدولة، وهو ما أكد عليه السيد علي نوح المطوع صاحب مزرعة الريم.

تجدر الإشارة الى أنه لاستلام الطلبات ، تم وضع رقميْ هاتف للتواصل:55470558 و 55449862.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button