additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business📌 Featured👮‍♂️ Government

Expo Doha 2023 at AgriteQ and EnviroteQ Attracts Visitors

جناح إكسبو الدوحة 2023 بمعرضي قطر الزراعي والبيئي الدوليين يستقطب الزوار

QNA

Doha: The Expo Doha 2023 pavilion at the Qatars 9th International Agricultural Exhibition (AgriteQ) and Qatar’s 3rd International Environmental Exhibition (EnviroteQ) has attracted many visitors.

Several officials, ambassadors, and visitors were keen to visit the pavilion to get to know the Horticultural Doha Expo 2023, which is present as part of the Ministry of Municipality’s pavilion. They got to know the latest efforts taking place to hold the event, which is set to take place from Oct. 2023 to Mar. 2024 under the theme “Green Desert, Better Environment.”

The event could attract three million visitors from 80 countries, and will enhance cooperation and the exchange of knowledge between countries, in addition to addressing key issues related to healthy living, sustainability, the green economy, as well as education and innovation.

AgriteQ and EnviroteQ have also succeeded in attracting a large number of people from across the globe, who got to know about the latest products in the fields of agriculture and the environment.

قنا

الدوحة: استقطب جناح المعرض الدولي للبستنة /اكسبو الدوحة 2023/، المقام ضمن معرض قطر الزراعي الدولي التاسع والمعرض البيئي الدولي الثالث، العديد من زوار المعرضين.

وحرص العديد من المسؤولين والسفراء والزوار على زيارة الجناح التعريفي للمعرض الدولي للبستنة الذي يتواجد ضمن جناح وزارة البلدية.

وتعرف المسؤولون والزوار ،من خلال هذا الجناح، على الجهود المبذولة لاستضافة معرض إكسبو 2023 المقرر عقده في شهر أكتوبر عام 2023 ويستمر حتى مارس 2024 تحت عنوان /صحراء خضراء.. بيئة أفضل/.

ويُتوقع أن يستقطب هذا الحدث أكثر من 3 ملايين زائر من أكثر من 80 دولة، وسيُعزز التعاون وتبادل المعرفة بين الدول ومعالجة قضايا أساسية مرتبطة بأساليب العيش الصحية والسليمة، والاقتصاد الأخضر الصديق للبيئة، ونمط العيش المستدام، وكذلك التعليم والابتكار، وذلك خلال 179 يومًا من الاحتفالات والفعاليات التي ستقام في فصل الشتاء.

يذكر أن معرض قطر الزراعي الدولي التاسع، ومعرض قطر البيئي الدولي الثالث لقيا صدى كبيرا بين العاملين في القطاعين الزراعي والبيئي ونجحا في استقطاب العديد من المهتمين من مختلف دول العالم، كما شهدا إقبالا من المتخصصين والمهتمين، للتعرّف على أحدث المنتجات في قطاعي الزراعة والبيئة.

وكان المعرضان فرصة لالتقاء المنتجين والمزوّدين والعاملين في القطاعين، إضافة إلى مناقشة احتياجات السوق المحليّة والإقليميّة، والاطلاع على أهم التقنيات المعتمدة في قطاعي الزراعة والبيئة، والتعرف كذلك على أفضل الابتكارات المقدمة في مجال التنمية المستدامة التي تشمل البيئة والطاقة، إدارة النفايات، إدارة المياه، إنتاج الطاقة المتجددة، وإدارة المخاطر البيئية ونوعية الهواء.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button