additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business🦠Coronavirus

Qatar maritime defence exhibition DIMDEX 2020 cancelled

إلغاء معرض ومؤتمر الدوحة الدولي للدفاع البحري ديمدكس 2020

 

Doha: Following the cancellation of a number of global events including the Mobile World Conference in Spain, ITB in Germany and the Geneva International Auto Show, the DIMDEX 2020 organising committee has decided to cancel the event. 

The announcement was made on the Doha International Maritime Defence Exhibition Conference (DIMDEX) website. This decision has been taken after consultation with the public health officials and the Government of Qatar, said the organisers in its statement.

The March 16-18 Doha International Maritime Defence Exhibition and Conference (Dimdex) was scheduled to take place at the city’s exhibition centre DECC.

It further added that though the risk to the general public in Qatar remains low, their primary concern remains the health and welfare of all residents and visitors to Qatar and for this reason the event will no longer be held.

Meanwhile Doha Film Institute has also cancelled it mentorship programme Qumra due to COVID-19.

الدوحة – قنا

قررت القوات المسلحة القطرية، إلغاء معرض ومؤتمر الدوحة الدولي للدفاع البحري في نسخته السابعة /ديمدكس 2020/، والذي كان من المقرر عقده خلال الفترة من 16 وحتى 18 مارس الجاري.

وأوضحت مديرية التوجيه المعنوي بالقوات المسلحة في بيان لها اليوم، أنه ونظراً للمخاطر العالمية المتعلقة بانتشار فيروس كورونا /كوفيد – 19/، وعلى ضوء إلغاء عدد من المناسبات والفعاليات العالمية، وضمن التدابير والإجراءات الاحترازية المتخذة في الوقت الراهن للحد من تفشي الفيروس، فقد تقرر إلغاء هذه النسخة من المعرض.

وأشار البيان إلى أن اتخاذ قرار إلغاء انعقاد المعرض جاء بعد إجراء مشاورات مكثفة مع مسؤولين في وزارة الصحة وكافة القطاعات الحكومية ذات الصلة،و دراسة مستفيضة لكافة الخيارات، واستعراض كافة المعطيات خلال الفترة الحالية.

ولفت إلى أنه وخلال الاثني عشر عاماً الماضية، تطور ديمدكس ليصبح واحداً من أهم الفعاليات على أجندة الدفاع والأمن البحري الدولي.

وأضاف “وعلى الرغم من أن هذا الحدث يعد مهماً للغاية بالنسبة لنا، إلا أن أولويتنا الأساسية تتمثل في الحفاظ على صحة وسلامة كافة السكان والزوار في دولة قطر، ولهذا السبب تم إلغاء عقد هذه النسخة من الحدث”.

وأعربت القوات المسلحة عن امتنانها الكبير للدعم الذي قدمته كافة الجهات بالدولة، وللتعاون المثمر من كافة الجهات المشاركة من حكومات وشركات وممثلي الصناعات العسكرية والأمنية، وللثقة الكبيرة التي أولوها لدولة قطر، متطلعين للترحيب بالجميع في النسخة القادمة من الحدث في عام 2022.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button