additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Amir meets African Union official

صاحب السمو يلتقي رئيس فريق الاتحاد الإفريقي

 

His Highness the Amir Sheikh Tamim bin Hamad al-Thani met at the Amiri Diwan on Monday with the visiting former South Africa president and Chairperson of the African Union High-Level Implementation Panel Thabo Mbeki and his accompanying delegation.

During the meeting, co-operation relations between Qatar and the African Union were reviewed. Mbeki appreciated Qatar’s support to a number of African countries in various fields.

The meeting also covered issues of common concern.

استقبل حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، في مكتبه بالديوان الأميري، صباح أمس، فخامة السيد ثامبو أمبيكي رئيس جمهورية جنوب إفريقيا الأسبق ورئيس فريق الاتحاد الإفريقي رفيع المستوى المعني بالتنفيذ، والوفد المرافق له بمناسبة زيارتهم للبلاد.

جرى خلال المقابلة استعراض علاقات التعاون بين دولة قطر والاتحاد الإفريقي، مثمناً فخامته في هذا الصدد دعم دولة قطر لعدد من الدول الإفريقية في مختلف المجالات، كما تناولت المقابلة عدداً من الموضوعات ذات الاهتمام المشترك.تلقّى صاحب السمو، اتصالاً هاتفياً، مساء أمس، من سعادة السيد أنطونيو غوتيريش الأمين العام للأمم المتحدة، هنّأه خلاله على نجاح الوساطة التي بذلتها دولة قطر بين الولايات المتحدة الأميركية وحركة طالبان الأفغانية، والتي تُوجت بتوقيع اتفاق إحلال السلام بين الطرفين.

وأعرب سعادة الأمين العام، خلال الاتصال، عن تقديره البالغ لدور دولة قطر في الوصول إلى هذا الاتفاق المهم، الذي سيساهم في نشر الأمن والاستقرار في أفغانستان؛ مشيداً بالجهود الدائمة والحثيثة لقطر من أجل حلّ النزاعات بالطرق السلمية، وحرصها على استتباب الأمن والسلم على المستويين الإقليمي والدولي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button