👮‍♂️ Government

Amir honours envoys of Turkey, Ecuador

صاحب السمو يمنح سفيري تركيا والإكوادور وسام الوجبة

 

His Highness the Amir Sheikh Tamim bin Hamad al-Thani met at his Amiri Diwan office on Sunday with the outgoing ambassadors of Turkey and Ecuador Fikret Ozar and Ivonne Abdul Baki respectively.

The Amir granted the ambassadors the Decoration of Al Wajbah in recognition of their roles in enhancing relations between Qatar and their countries, wishing them success in their future tasks and further progress and development for the relations.

Amir honouring envoy of  Ecuador

The ambassadors expressed their thanks and appreciation to the Amir and the officials in the State for their co-operation which contributed to the success of their tenure.

استقبل حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، في مكتبه بالديوان الأميري، صباح أمس، كلاً من سعادة السيد فكرت أوزر سفير الجمهورية التركية الشقيقة، وسعادة السيدة إيفون عبدالباقي سفيرة جمهورية الإكوادور، وذلك للسلام على سموه بمناسبة انتهاء فترة عملهما في البلاد.

وقد منح سمو الأمير، السفيرين وسام الوجبة، تقديراً لدورهما في المساهمة في تعزيز العلاقات الثنائية بين دولة قطر وكل من بلديهما، متمنياً لهما التوفيق فيما سيعهد إليهما من مهام في المستقبل، وللعلاقات مزيداً من التقدم والنماء.

من جانبهما، أعرب السفيران عن شكرهما وتقديرهما لسمو أمير البلاد المفدى، وللمسؤولين في الدولة على ما لقياه من تعاون ساهم في نجاح عملهما بالبلاد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X