additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏪Shopping

Shop Qatar 2020 wraps up with final raffle draw

«قطر للتسوق 2020» يختتم فعالياته بإقامة السحب الثالث والأخير

 

The fourth edition of Shop Qatar concluded on 31 January following three weeks of exciting family entertainment and fashion events.

The third and final raffle draw took place on Friday, 31 January at Mall of Qatar, awarding two cars and QR 330,000 in cash to 14 lucky entrants. Shoppers spending at least QR 200 at participating retailers or restaurants were eligible to participate in the three weekly draws that had combined value of more than QR 2 million. After the draw, celebrity singer Cheb Khalid entertained captivated audiences at Mall of Qatar.

A complete list of the winning vouchers from the 31 January draw:

Shop Qatar 2020 wraps up with final raffle draw

Throughout the festival, families visiting and residing in Qatar enjoyed a host of activities including mall activations, children’s shows and concerts as well as arts and crafts for the little ones. The Disney in Concert show, staged at QNCC and featuring orchestral scores performed live by Qatar Philharmonic Orchestra, was one of the most popular events, with several of the five performances selling out. 

Shop Qatar’s signature fashion shows brought together more than 20 local, regional and international designers who showcased their latest couture and pret collections in a series of catwalk shows at Al Hazm, while famous makeup artists and influencers conducted a number of beauty masterclasses for ladies.

اختتم مهرجان قطر للتسوق نسخته الرابعة، بعد ثلاثة أسابيع حافلة بعروض الأزياء والترفيه العائلي، بالإضافة إلى خصومات التسوق التي وصلت إلى 70% عبر 12 مركزاً من مراكز التسوق المشاركة في المهرجان، بما في ذلك اللؤلؤة – قطر ومتجر لافاييت. وفي إطار حرص المهرجان على الاحتفاء سنوياً بالثقافات المختلفة، فقد شهد الأسبوع الأخير العديد من الفعاليات الترفيهية والثقافية والعروض الحية، كما قدم خبير المكياج الأميركي الشهير ماريو ديديفانوفيك، جلسة تعليمية امتدت لـ 5 ساعات، واستقطبت جمهوراً كبيراً في مشيرب قلب الدوحة في 31 يناير.

وشهدت عطلة نهاية الأسبوع إقامة حفل موسيقي للفرقة الباكستانية «جنون»، والتي حضرها عدد كبير من الجمهور في مركز قطر الوطني للمؤتمرات في 30 يناير، كما استمتع المتسوقون بالعديد من الحفلات والعروض الموسيقية التي استضافها «حياة بلازا».

سحوبات

وشهد يوم الجمعة، إقامة السحب الثالث والأخير، والذي استضافه «قطر مول»، حيث حصد 14 متسوقاً من ذوي الحظ السعيد جوائز نقدية قيمتها 330 ألف ريال وسيارتان حديثتان. وفي مقابل كل 200 ريال ينفقها متسوق في أي من المتاجر أو المطاعم المشاركة في المهرجان كان يحق لكل متسوق المشاركة في سحوبات المهرجان الأسبوعية الثلاثة التي بلغت قيمة جوائزها الإجمالية أكثر من مليوني ريال. وبعد انتهاء السحب الثالث كان الجمهور على موعد مع المطرب الشهير الشاب خالد الذي أبهر الحضور في «قطر مول» بأجمل أغانيه.

فعاليات

وقد استمتعت العائلات الزائرة والمقيمة في قطر على مدى أيام المهرجان بمجموعة من الأنشطة والفعاليات التي استضافتها مراكز التسوق وعروض الأطفال والحفلات الموسيقية، بالإضافة إلى الأنشطة الفنية والحرفية الخاصة بالأطفال. وقدَّم المهرجان أيضاً مجموعة من عروض ديزني الموسيقية التي استضافها مركز قطر الوطني للمؤتمرات، وأقيمت بمصاحبة أوركسترا قطر الفلهارمونية، وكانت من بين أبرز العروض جماهيرية في المهرجان، حيث نفدت جميع تذاكر العروض الخمسة.

واستقطبت عروض الأزياء أكثر من 20 مصمماً من أبرز مصممي الأزياء في قطر والمنطقة والعالم الذين قدموا لعشاق الموضة والأناقة أحدث مجموعاتهم عبر سلسلة من العروض التي استضافها «الحزم»، فيما أدار مجموعة من أشهر خبراء فن المكياج والتجميل جلسات وورشاً تعليمية لهواة فن المكياج.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button