😎 LifeStyle

Ooredoo to celebrate NSD with activities at MIA Park

Ooredoo تحتفل باليوم الرياضي للدولة بمجموعة من الأنشطة في حديقة متحف الفن الإسلامي

 

Qatar’s leading telecommunications company is set to celebrate 2020 National Sport Day with an active day out at MIA Park and a host of exciting promotions. 

The telecomms leader will be offering a wide range of activities in the Park from 8am until 5pm on February 11. More than 45 activities suitable for all ages and abilities will be available, from handball, volleyball and basketball to martial arts and more. 

There will also be group activities on the main stage including aerobics, boot camp and a whole host of other exciting activities for all the family. 

Customers can also make the most of special promotions in honour of the day. The latest version of the Ooredoo app will be required, which can be downloaded from the App Store or Google Play. Under the 2020 National Sport Day Quiz promotion, there will be a new question every day on February 9,10 and 11 and all customers need to do to be in with a chance to win a smart watch or a QR2,000 voucher for Sports Corner is get the question right. There will be two winners each day. Customers can track steps with the Ooredoo App and reach 10,000 to get 2020MB data absolutely free, and a QR69 voucher to be used at Sports Corner on a spend of QR299 in one transaction.  The special 2020 National Sport Day barcode will be hidden in MIA Park; customers can find it and scan it to receive 500 Nojoom points absolutely free. 

And, if customers take part in all three promotions, they will get an extra 500 Nojoom points absolutely free. Customers who are not already Nojoom members can enrol online or via the Ooredoo App. 

The winners of the 2020 National Sports Day Quiz will be announced on February 12. 

Speaking of the event, Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “A key focus of our corporate social responsibility strategy is supporting the Qatar National Vision goals, one of which is to promote health and wellbeing, and this event is the perfect way to encourage everyone to get moving, get fit and adopt a healthy, active lifestyle. We’re looking forward to celebrating National Sport Day with as many Doha citizens and residents as possible, and to enjoying a great day of fun fitness activities for all the family. And, of course, we’re delighted to be offering special promotions in honour of the occasion, so our customers can enjoy great benefits.”

أعلنت Ooredoo أنها ستنظم مجموعة واسعة ومنوعة من الأنشطة والفعاليات الرياضية التي تناسب جميع الأعمار والقدرات خلال اليوم الرياضي للدولة 2020، كما أعلنت الشركة أنها بصدد إطلاق مجموعة من العروض الرقمية المميزة خلال اليوم الرياضي عبر تطبيقها للجوال.

إذ ستقيم Ooredoo في حديقة متحف الفن الإسلامي يوم الثلاثاء 11 فبراير من الساعة 8 صباحًا حتى 5 مساءً أكثر من 45 فعالية رياضية متاحة لجميع أفراد المجتمع، تشمل العديد من الرياضات مثل كرة اليد والكرة الطائرة وكرة السلة إلى فنون الدفاع عن النفس وغير ذلك من الرياضات. كما ستنظم الشركة أيضا أنشطة جماعية على المسرح الرئيسي، بما في ذلك تمارين الأيروبيك والتمارين الرياضية الجماعية وغيرها من الأنشطة.

كما ستتاح الفرصة للعملاء للاستفادة من عروض Ooredoo المميزة خلال اليوم الرياضي. ودعت الشركة العملاء إلى تنزيل أحدث نسخة من تطبيق Ooredoo على أجهزتهم عبر متجر App Store أو Google Play للتمكن من الاستفادة من جميع العروض المتاحة.

وتشمل عروض Ooredoo خلال اليوم الرياضي ما يلي: مسابقة اليوم الرياضي: ستطرح Ooredoo على العملاء سؤالاً جديداً كل يوم عبر تطبيق Ooredoo أيام 9 و10 و11 فبراير 2020، وكل ما على العملاء فعله هو اختيار الإجابات الصحيحة للحصول على فرصة الفوز بساعة ذكية أو قسيمة مشتريات بقيمة 2,000 ر.ق لدى الركن الرياضي. وسيتم اختيار فائزين اثنين يومياً.

وتحدي مشي 10,000 خطوة: يمكن للعملاء المشاركة في تحدي المشي ومتابعة عدد خطواتهم عبر تطبيق Ooredoo. وعند إتمام 10,000 خطوة، سيحصل العملاء على مكافأة وهي 2020 ميغابايت بيانات مجاناً، بالإضافة إلى قسيمة خصم بقيمة 69 ر.ق عند الشراء بقيمة 299 ر.ق في معاملة واحدة من الركن الرياضي.

وزيارة حديقة متحف الفن الإسلامي: يجب على العملاء البحث عن رمز QR الخاص باليوم الرياضي للدولة، ثم تمرير أجهزتهم عليه ليحصلوا على 500 نقطة نجوم مجاناً!

وفي حال شارك العملاء في جميع العروض الثلاثة، سيحصلون على 500 نقطة نجوم إضافية مجاناً! وفي حال لم تكن لدى العملاء عضوية في برنامج نجوم، يمكنهم الانضمام إلى برنامج نجوم عبر تطبيق Ooredoo أو عبر موقع Ooredoo الإلكتروني، وسيتم الإعلان عن أسماء الفائزين في مسابقة Ooredoo الخاصة باليوم الرياضي يوم الأربعاء 12 فبراير 2020.

وحول فعاليات Ooredoo خلال اليوم الرياضي للدولة، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo قطر: “نحن سعداء بالإعلان عن تنظيم مجموعة واسعة من الفعاليات الرياضية خلال اليوم الرياضي للدولة كما هو الحال في كل عام، وذلك انطلاقاً من حرص الشركة المستمر على تشجيع أفراد المجتمع على اتباع نمط حياة صحي وممارسة الرياضة ليس فقط خلال اليوم الرياضي، وإنما في جميع أيام العام. كما أننا خصصنا مجموعة من العروض الرقمية المميزة للعملاء عبر تطبيق Ooredoo، لإضفاء المزيد من أجواء المرح على العملاء أثناء ممارستهم للأنشطة خلال اليوم الرياضي، ولمنحهم المزيد من المكافآت والهدايا المجانية. وندعو جميع أفراد المجتمع للحضور يوم الثلاثاء إلى حديقة متحف الفن الإسلامي والمشاركة في فعاليات Ooredoo والاستمتاع بقضاء وقت مميز برفقة أفراد العائلة”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X