Technology

Ooredoo ONE customers to get free Smart Wi-Fi

عرض مميز مع باقات خدمة «ooredoo ONE» جهاز واي فاي ذكي مجاناً

 

Ooredoo has announced a brand-new promotion for new customers signing up to its Ooredoo ONE plans. The new customers will get a free installation and a free Smart Wi-Fi. 

Ooredoo ONE service provides the fastest Internet speeds and the most extensive fibre Internet coverage in Qatar with its Smart Wi-Fi, according to a statement. 

The Smart Wi-Fi easily streams HD films, music, and gaming to more than 50 devices at once, providing the customer with a seamless experience across the entire house with a single Wi-Fi name for everyone. 

Ooredoo ONE gives access to STARZ PLAY, beIN Connect or ELITE and/or Doosra according to the subscribed plan. 

The offer is valid until May 13.

Speaking of the new promotion, Manar Khalifa al-Muraikhi – Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “We’re confident our Ooredoo ONE plans are the best in the market, both in terms of offering and value for money, and this new promotion only adds to the appeal with all the extra benefits. Applying for a new plan is quick and easy and customers will be enjoying their new services in no time, ensuring we reach our goal of complete customer satisfaction.”

أعلنت «ooredoo» عن إطلاق عرض جديد مع باقاتها لخدمة «ooredoo ONE» للعملاء الجدد الذين يشتركون في إحدى باقات الخدمة، وقد ذكرت الشركة بأن هذا العرض الجديد يعد الأفضل على الإطلاق.

فمع العرض الجديد، يمكن للعملاء الاستمتاع بمجموعة من المزايا الإضافية الرائعة مع جميع الاشتراكات الجديدة في خدمة «ooredoo ONE»؛ إذ سيحصل العملاء على تركيب الخدمة مجاناً وعلى جهاز واي فاي ذكي مجاناً أيضاً.

وتوفر خدمة «ooredoo ONE» أعلى سرعات إنترنت وأوسع تغطية لشبكة الإنترنت في قطر، بالإضافة لخدمة الواي فاي الذكي من «ooredoo». ومع خدمة الواي فاي الذكي، يمكن للعملاء الاستمتاع بتشغيل الأفلام والموسيقى والألعاب بجودة HD فائقة الوضوح على أكثر من 50 جهازاً دفعة واحدة، ما يوفر للعملاء تجربة رائعة تمتاز بالسهولة والسرعة لاستخدام الإنترنت في جميع أنحاء المنزل عبر اسم شبكة موحد لجميع أفراد الأسرة.

هذا وسيتمكن العملاء أيضاً من الاستمتاع بالمزايا الاعتيادية الرائعة التي تتضمنها خدمة «ooredoo ONE»، بما في ذلك مشاهدة المحتوى الترفيهي عبر «STARZ PLAY» أو «beIN» و/أو «Doosra» حسب اشتراكاتهم في «ooredoo ONE».

وحول العرض الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «لا شك أن العرض الجديد سيشجع العملاء على تجربة هذه الخدمة الرائعة التي تلبي كافة احتياجات المنزل في باقة واحدة؛ إذ سيحصلون مع العرض على أجهزة مجانية، ونأمل أن يحظى هذا العرض بقبول العملاء، فنحن نسعى دوماً إلى تحقيق رضا عملائنا وتقديم الأفضل لهم».

وقد أعلنت الشركة بأن العرض الجديد سيستمر حتى 13 مايو 2020.

Ooredoo ONE customers to get free Smart Wi-Fi
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X