additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

AMAN launches video contest for children entitled ‘My Day Without Video Games’

“أمان” يطلق مسابقة أفضل فيديو للطفل بعنوان “يومياتي بلا إلكترونيات”

 

QNA
The Protection and Social Rehabilitation Center (AMAN), part of Qatar Social Work Foundation, launched a video competition entitled ‘My Day Without Video Games’, in conjunction with the celebration of the Gulf Children’s Day and in cooperation with the Doha Film Institute; the Shafallah Center for Persons with Disability; and the Media Center for Youth at the Ministry of Culture and Sports.

AMAN has started receiving entries for the competition and will continue receiving them until March 12.

The competition targets participants aged 7-15, with videos less than a minute using either a camera, mobile phone or iPad. The guardian’s consent is also required.

The rights of the videos will belong to Aman, which is entitled to use or publish any video it deems appropriate with the name of the winning participant credited and mentioned.

Participants will be informed if their video was approved or rejected by March 20. The winners will be announced in the second week of April.

The awards administration has allocated valuable prizes to the winners, where the winners from first to tenth place will receive a certificate of appreciation and QR5,000, while eleventh to twentieth places will receive a certificate of appreciation and QR3,000; twenty-first to thirty will receive a certificate of appreciation and QR2,000;  while thirty-first to forty will be awarded a certificate of appreciation and QR1,000.

This competition aims to encourage participants to achieve balance between physical movement, mental activities and daily duties away from video games, as well as to develop their life skills in a creative and influential way.

It also seeks to launch freedom of artistic and creative expression for the contestants, with the aim of collecting the largest number of videos expressing the topic and providing the opportunity for the largest possible number of participants.

Director of Awareness Management at AMAN, Abdul Aziz Al Ishaq, and a specialised committee will judge the enteries according to an evaluation form and specific criteria developed by the AMAN, in agreement with the awards administration.

Head of Technical Production Department at AMAN, Maha Al Mannai, explained that a safe childhood is a major goal that AMAN is keen to adopt, which is in line with the international agreements ratified by the State of Qatar, the most important of which is the Convention on the Rights of the Child.

Executive Director of the Media Center for Youth at the Ministry of Culture and Sports, Dr Hamad Al Fayyad, said the competition spreads knowledge and awareness in a creative style by inspiring talents and creative individuals.

الدوحة – قنا:

أطلق مركز الحماية والتأهيل الاجتماعي “أمان” أحد المراكز المنضوية تحت مظلة المؤسسة القطرية للعمل الاجتماعي مسابقة أفضل فيديو للطفل بعنوان (يومياتي بلا إلكترونيات) تزامنا مع الاحتفال بيوم الطفل الخليجي وبالتعاون مع مؤسسة الدوحة للأفلام ومركز الشفلح للأشخاص ذوي الإعاقة والمركز الإعلامي للشباب بوزارة الثقافة والرياضة.

وقد فتح المركز أبواب تلقي المشاركات في هذه المسابقة والتي من المقرر أن تستمر حتى 12 مارس المقبل.

وتستهدف المسابقة المشاركين في المرحلة العمرية من 7 إلى 15 عاما بفيديوهات أقل من دقيقة، ويتم التصوير بالكاميرا أو الجوال أو الايباد مع ضرورة موافقة ولي الأمر، فيما ترسل المشاركات برفعها من خلال استمارة التسجيل على الرابط الذي خصصه مركز أمان للجائزة مع التأكيد على أن يكون العمل من إبداع المشارك نفسه.

وستكون كافة الأعمال الفنية من حق مركز “أمان” الذي يحق له استخدام أو نشر أي فيديو يراه مناسبا مع ذكر اسم المشارك الفائز، وسيتم إبلاغ المشاركين بالموافقة أو الرفض في 20 مارس المقبل.

وستتاح الفرصة حتى 30 مارس المقبل للتفاعل مع الأعمال التي تم قبولها حيث يعد التفاعل أحد معايير الفوز في المسابقة، وسيتم الإعلان عن الفائزين في الأسبوع الثاني من إبريل القادم. ورصدت ادارة الجائزة جوائز قيمة للفائزين، حيث يحصل الفائزون من الاول للعاشر على شهادة تقدير وخمسة آلاف ريال ، والفائزون من المركز الحادي عشر إلى العشرين على شهادة تقدير وثلاثة آلاف ريال ، والفائزون من المركز الحادي والعشرين إلى الثلاثين على شهادة تقدير وألفي ريال ، والفائزون من المركز الحادي والثلاثين إلى الأربعين على شهادة تقدير وألف ريال.

وتهدف هذه المسابقة إلى المساعدة في تحقيق التوازن في حياة المشاركين بين الأنشطة الحركية والذهنية والواجبات اليومية بعيدا عن الألعاب الالكترونية وتشجيع المشاركين على تطوير مهاراتهم الحياتية بطريقة إبداعية مؤثرة، وكذلك تحفيز المحيطين بالطفل والنشء من أولياء الأمور والأصدقاء على التفاعل مع اليوميات الإبداعية للطفل.

كما تسعى إلى إطلاق حرية التعبير الفني والابداعي للمتسابقين بهدف جمع أكبر عدد من الفيديوهات المعبرة عن الموضوع، واتاحة الفرصة أمام أكبر عدد ممكن من المشاركين.

وستقوم لجنة متخصصة يرأسها السيد عبدالعزيز آل إسحاق مدير إدارة التوعية المجتمعية بالمركز بتحكيم المسابقة وفقا لاستمارة تقييم ومعايير محددة وضعها مركز “أمان” بالاتفاق مع لجنة الجائزة.

من جانبها، أوضحت السيدة مها المناعي رئيسة قسم الانتاج الفني بمركز أمان “أن الطفولة الآمنة تمثل هدفا رئيسا يحرص المركز على تبنيه تماشيا مع الاتفاقيات الدولية التي صادقت عليها دولة قطر وأهمها اتفاقية حقوق الطفل”.. مؤكدة أن اطلاق هذه المسابقة يأتي في اطار برنامج مخطط لمسابقات “أمان” حيث كان المركز قد أطلق من قبل مسابقات الصور والرسوم والتي لاقت اقبالا كبيرا من المشاركين.. مشيرة إلى أنه تم استخدام هذه الصور والرسوم في تصميم الاعمال الإبداعية في مواقع التواصل الاجتماعي للمركز.

وأضافت أن المركز قد اهتم بتوفير وسائل متعددة لتحقيق الحماية منها إطلاق الخط الساخن 919، وافتتاح عدد من الافرع بالمستشفيات والنيابة العامة، واطلاق تطبيق “ساعدني” الالكتروني الذي يهدف لحماية الاطفال بالإبلاغ عن الاساءة التي قد يتعرضون اليها، وتطبيق “بلغني” للإبلاغ عن أي إساءة للطفل وكذلك اطلاق العاب صديقة للطفل كلعبة سنيار وهي أول لعبة قطرية خالية من العنف وتقدم بديلا ملائما للأطفال عن الالعاب الالكترونية العنيفة، كما يقدم المركز العديد من الخدمات التأهيلية التي تهدف للحماية من العنف.

من جانبه أشار الدكتور حمد الفياض المدير التنفيذي للمركز الاعلامي للشباب بوزارة الثقافة والرياضة، إلى أن مسابقة “يومياتي بلا إلكترونيات” تحقق المعرفة والوعي بأسلوب إبداعي جذاب من خلال استلهام طاقات ومواهب وقدرات الافراد الابداعية.. مضيفا أن اللجنة قد وضعت معايير محددة متفقا عليها للتحكيم لضمان العدالة والشفافية بين جميع المتسابقين لنيل شرف المشاركة والفوز.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button