💰 Business

Ooredoo’s eShop promotion for new Shahry 5G

«ooredoo» تطلق عرضاً جديداً لعملاء باقات «الشهري 5G» الجدد

 

Ooredoo, Qatar’s leading telecommunication provider, announced yesterday a new eShop promotion for their Shahry postpaid customers that will give them double data for 6 months when they sign up for a new Shahry 5G plan via the Ooredoo eShop. 

Customers signing up for a new Shahry 5G S pack via the eShop will get an additional 6GB data absolutely free for 6 months, while customers choosing a Shahry 5G M pack will get an extra 10GB data free per month. Customers opting for a Shahry 5G L pack will get an extra 14GB per month, and signing up for a Shahry 5G XL pack will mean an additional 20GB free per month. 

New subscribers to Shahry 5G postpaid plans will get amazing entertainment and lifestyle benefits; Shahry customers have the option to choose one subscription from Starz Play, ErosNow and Urban Point, 

Speaking of the new promotion, Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “We are pleased to extend this offer to our new Shahry customers as we continue advancing our digital services. Online promotions have become imperative and this offer anticipates the demand for more data with seamless 5G speeds. We’re sure our customers will enjoy our easy, quick and convenient eShop experience, and of course the extra free data.”

The offer is valid until Feb 8, and is only available to new customers signing up for a new Shahry 5G pack via the Ooredoo eShop. The promotion is valid for all Shahry 5G packs.

أعلنت «ooredoo» عن إطلاق عرض جديد لعملاء باقات «الشهري 5G» الجدد يحصلون معه على ضعف كمية البيانات المتاحة في باقاتهم عند الاشتراك في إحدى باقات «الشهري 5G» الجديدة عبر متجر «ooredoo» الإلكتروني.

فعند الاشتراك في باقة الشهري 5G (S)، سيحصل العملاء شهرياً على 6 غيغابايت بيانات إضافية مجاناً لمدة 6 أشهر، وعند الاشتراك في باقة الشهري (5GM)، سيحصلون شهرياً على 10 غيغابايت بيانات مجاناً، وعند الاشتراك في باقة الشهري (5GL)، سيحصلون شهرياً على 14غيغابايت بيانات مجاناً. أما المشتركون الجدد في باقة الشهري 5G (XL)، فسيحصلون شهرياً على 20 غيغابايت بيانات مجاناً، وسيحصل العملاء على هذه البيانات الإضافية لمدة 6 أشهر.

هذا، وتمنح باقات «الشهري 5G» الجديدة مستخدميها العديد من المزايا الإضافية والاشتراكات المجانية التي تتيح لهم الاستمتاع بأفضل الأفلام على «ErosNow» و«Starzplay» والعديد من عروض «اشتر واحد واحصل على الثاني مجاناً» لدى مجموعة كبيرة من المطاعم والمقاهي ووجهات الترفيه والتسوق في قطر مع «Urban Point».

تمكين

وتعليقاً على العرض الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «سعداء بإطلاق هذا العرض الجديد على باقات (الشهري 5G)، والذي يأتي ضمن سلسلة من العروض أطلقناها موخراً على باقات الشهري و(قطرنا 5G) الجديدة. ونهدف من خلال هذه العروض إلى تمكين العملاء من الاستمتاع بمزايا 5G من سرعة فائقة للغاية وجودة مكالمات رائعة. وحرصنا أن يكون العرض الجديد متوفراً عبر متجرنا الإلكتروني انطلاقاً من التزامنا بالتحول الرقمي، وكذلك لما تتميز به قنواتنا الرقمية من سرعة وسهولة استخدام وكفاءة عالية، وهذا بالطبع يوفر على العملاء الوقت والجهد. ونأمل من خلال هذا العرض الجديد أن نشجع العملاء على تجربة باقات الشهري بمزاياها الرائعة من خلال منحهم ضعف كمية البيانات مجاناً لمدة 6 أشهر، لنتيح لهم الاستمتاع بالإنترنت لأقصى حد».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X